UTÅLMODIG....

dagros

Forelsket i forumet
har så lyst til å begynne å pusse opp, men får ikke begynne før på mandag fordi gubben kommer ikke hjem fra jobb før lørdag etter at alle butikkene har stengt....jeg vil begynne nåååååååå!!
er det flere som skal pusse opp babyrommet? isåfall gjør dere det jente/gutterom eller helt nøytralt? gleder meg:)
huff så på oktober liste over alle ting man trenger og fikk litt panikk!!! har stort sett alt det store, men gud så masse småting man ikke vet at man trenger det er! STRESSA!!![:D]

får ikke gjort så mye jeg heller pga bekkenløsning, men det blir jo gjort litt mer når gubben og brødrene setter i gang[:D] jeg får ikke vite kjønnet før i uke 32, så det blir rimelig nøytralt her også, tenkte på lyst og lett og sommerlig med mye hvitt og hvite gardiner og sengetrekk med lyseblå blomstrer. har alt klart oppe i hodet[:D]

Skal begynne med oppussing til uka, men kommer nok ikke til å gå
så fort pga. bekkenløsning.
Venter jente, men skal ha en nøytralt rom.
Benhvite vegger, og lagune (lys, dus grønn) på detaljer som skapdører o.l.
Siden det blir jente passer det kjempefint med lys rosa og gammelrosa til den
grønnfargen! Blir så bra [:D]

ja det bi arti å kom igang.[:)] vi ska mal det gult tægnt vi. syns det e grett å ha romme ganske nøytralt også heller bruk litt blått på detalja som gardina å sængkleia osv.. åh.. det bi arti[:D] har allt klar oppi hode no..
va også inne å skika på den lista over ting som man træng..[&:] det e ganske masse... men har mye eg ska lån tell søsstra mi, så vi kjæm nokk i mål[:D]

høres ut som om det blir kjempefint, jenter. det er jo stas å ordne noe nytt til småsnuske[:D] pappa skal sette i stand oldemor`s sledeseng som jeg skal ha som ammeseng på barnerommet. snille pappa[:D]

Vi skal bruke det ene av rommene til tantebarna mine, dem er lyse blå med blå himmel med påmalte skyer i taket og slike stjerner som lyser i mørket

Back
Topp