Ustyr jeg ikke hadde med førstemann som jeg vil ha nå

Vurderer bedside crib

Jeg skal få arve en vugge av en venninne! Dette hadde jeg ikke med første men tenker det kan være snart siden vi får to ganske så tette! :Heartred

Her kan vi poste tips om utstyr man ikke tenkte man trengte eller ikke hadde hørt om med førstemann, men som man gjerne vil ha med denne babyen:)

Jeg kan jo begynne:
- Najell sleepcarrier
- Artipoppe bæresele
Sniker litt :)

Må bare anbefale artipoppe! Jeg fikk femtemann i juni fjor, og har erfaring med flere typer seler. Artipoppe er den beste jeg har prøvd, både når det gjelder komfort og utseende Det beste å bære i er håndhevde sjal, men på farta er seler helt supert. Og det at designet er så rent og enkelt gjør at jeg synes artipoppe-selene går superfort. Jeg har to i babystørrelse og en toddlersele på vei! Håper toddlervarianten er like god som zeitgeist baby

De er jo litt dyrere enn flere av de andre merkene.. men mange selger de rimelig og fint brukt på Finn. Om man vil kjøpe ny har jeg en kode som gir 50€ rabatt. Vil ikke legge den ut, for den kan maks brukes 12 ganger og jeg har familie og venner som skal ha baby som jeg vil legge av koden for, så jeg vil ha litt kontroll over hvor mange ganger den er brukt. Men om noen trenger så kan dere sende meg PM her inne så skal dere få den

Også er det ei fin gruppe på Facebook som heter «kjøp og salg av bæretøy». Der er det mange gode kupp både på artipoppe og andre typer bæretøy

Jeg vil ha ei "inne-vogn" som lille kan sove i. Så kan jeg trille han med på kjøkkenet, eller på badet når jeg skal dusje hvis han sover. Så kan vogna bli barnehagevogn etterhvert.

Back
Topp