Ustyr jeg ikke hadde med førstemann som jeg vil ha nå

Vurder bedside cribe siden yngste storebror forsatt har sprinkel sengennoek mnd til

Jeg skal kjøpe ski til barnevogna! Trilla gjerne to turer om dagen, og det var blytungt hvis det ikke var godt brøyta.

Jeg hadde det meste til førstemann, men siden det er 10 år siden er mye arvet bort eller solgt. Solgte bedside’n senest i fjor. Så her blir det endel anskaffelser ;)

Jeg skal kjøpe ski til barnevogna! Trilla gjerne to turer om dagen, og det var blytungt hvis det ikke var godt brøyta.
Ja, DET skal jeg og! Vet man kan skifte ut forhjulene med ski på vogna vi har, og nå får vi baby en helt annen sesong enn sist, så det må vi ha tror jeg :)

Jeg hadde det meste til førstemann, men siden det er 10 år siden er mye arvet bort eller solgt. Solgte bedside’n senest i fjor. Så her blir det endel anskaffelser ;)
Men dette er ikke en utstyrstråd om alt du skal anskaffe, kun det du tenker har kommet på markedet siden sist som du ikke hadde til førstemann som du tenker kan være lurt å ha osv. Eller noe du savnet da. Tipper det har kommet masse nytt og lurt de siste 10 årene;)

Jeg hadde en automatisk vogn-rugger til minsten, som ikke fungerte så bra for oss, men nysgjerrig på hva som fins på det området nå.

Ja, DET skal jeg og! Vet man kan skifte ut forhjulene med ski på vogna vi har, og nå får vi baby en helt annen sesong enn sist, så det må vi ha tror jeg :)
Fikk mars-baby 2020, så skulle tro det var lite vinter, men det året kom det snø langt ut i mai. Denne gangen, hvis det går bra, blir jo store deler av permisjonen vinter, så da må jeg ta grep. Tenker å kjøpe slike som festes på framhjula :)

Svøpte mini mye med tepper når hun var baby da hun ble roligere av det og ikke da hadde muligheten til å vekke deg selv med ukontrollerte reflekser, så lurer på å kjøpe woombie eller annet til svøping! Tar i mot tips om andre har noen erfaringer :D

Svøpte mini mye med tepper når hun var baby da hun ble roligere av det og ikke da hadde muligheten til å vekke deg selv med ukontrollerte reflekser, så lurer på å kjøpe woombie eller annet til svøping! Tar i mot tips om andre har noen erfaringer :D
Vi hadde det til vår førstemann, og skal absolutt ha det igjen! Hun roet seg alltid med en gang svøpen kom, det ble en fin del av leggeritunen de første 3 mnd. Og hun sov natten gjennom fra 2mnd :)
Gikk rett over til sovepose når vi sluttet med svøp, og det gikk veldig fint!

Vi hadde det til vår førstemann, og skal absolutt ha det igjen! Hun roet seg alltid med en gang svøpen kom, det ble en fin del av leggeritunen de første 3 mnd. Og hun sov natten gjennom fra 2mnd :)
Gikk rett over til sovepose når vi sluttet med svøp, og det gikk veldig fint!

Så deilig! Vi gikk også fra svøp til sovepose, men mer styr å svøpe selv med teppe. Så blir å unne meg det denne gangen :hilarious:

Jeg svøpte med tepper og lignende fram til 3 mnd og sa brukte jeg woombie og deretter gikk jeg over til sovepose da de begynte å rulle. Men nå skal jeg kjøpe woombie i str 0-3 mnd også og ta den med i fødebaggen. Var veldig fornøyd med den neste størrelsen :D

Jeg svøpte med tepper og lignende fram til 3 mnd og sa brukte jeg woombie og deretter gikk jeg over til sovepose da de begynte å rulle. Men nå skal jeg kjøpe woombie i str 0-3 mnd også og ta den med i fødebaggen. Var veldig fornøyd med den neste størrelsen :D

Så gull! Ser for meg woombie er litt lettere enn de tepper, men blir jo dreven på det og! Men noe kan en unne seg :hilarious:

Om jeg ikke får til amming, skal jeg ha en sånn melkemaskin. Tror ikke det var en ting engang med 1. mann 15år siden:smiley-ashamed004

Back
Topp