Ustelt greit eller ekkelt

Louis2: oki, takk..

Aftenstjerne: jepp, jeg tar alt hår ja..

Og ingen er plaget med svie eller kløe etterpå? Hva i all verden gjør jeg galt da. Syns det klør sånn når hårene vokser ut!

Hvoran skal man kunne frisere der nede uten å se ut som ei kjøttkake etterpå nå magen er så stor at man så vitt ser sine egene føtter????
Jeg hadde ihvertfall store problemer med å barbere meg allerede i7-8måned.. men jeg vasker meg/dusjer hver dag..så jeg følte meg aldri urenslig..bare litt som en urskog[8D]

Har aldri vært plaget med hverken nupper eller kløe før jeg leste om det her... Så nå kom det selvsagt[:'(]

Det varierer veldig om det blir helt glatt eller en liten stripe igjen.. Alt etter humøret[:D]

-Mener å ha lest en plass at dem anbefaler gravide å la håret vokse pga mindre infeksjonsfare etter fødselen da.. Har ingen anelse jeg, men jeg foretrekker jo at det er hårfritt der nede da jeg føler meg mere "ren" da.. Ingen andre som har hørt noe om det??

samboer lurte på om han skulle shave meg når jeg var høygravid....[8|]

de kan anbefale til de stuper ikke har det vært skog der før og ikke blir det det heller ikke når 100 stk skal stikke trynet oppi der ihvertfall skal føde med stil skal du se he he

Det jeg og tenkte nemlig da jeg fikk høre det... Må jo beholde litt "verdighet" når man skal føde, og føde med stil så langt det lar seg gjøre[:D] I alle fall så man føler seg litt vel med seg selv!

Haha, ikke noe jeg trenger å bekymre meg for med det første da, men..

Hihi.....
Morsomt tema. Jeg er også tilhenger av å fjerne det meste. (og det er mannen også[:D]) Ser absolutt problemet med å få holdt det ved like når magen har blitt stor, men jeg ønsker heller ikke å se ut som en huleboer når jeg en dag blir omringet på en fødestue. Tror mannen må trå til å frisere litt når den tid kommer. Han har gjort det før, på eget initiativ, og synes det var morsomt. Satser på at han gjør det igjen - han liker ikke 70talls dott [:D][:D][:D]

man blir jo barbert på sykehuset når man skal føde, så sant det ikke er noe hår der da, og og så sant det er tid til det.

tar sellfølgelig alt bort av hår når jeg barberer,klarer ikke masse hår der nede,syns det er litt ekkelt jeg[&:]
så nybarbert mus er da jeg føler meg på topp!![:D]

hmm, kanskej jeg tar feil da, mener at det skal være veldig vanlig nå.

å æsj jeg hater hår der nede... jeg vil helst ha en stripe for hvis ikke føler jeg meg som en liten jente og det er litt ekkelt, men noen ganger fjerner jeg alt. Jeg får ikke svie og kløe og prikker osv, men trodde det kom av at jeg er så vant med å fjerne hårene.. klarer fint å barbere meg sellom jeg er gravid jeg!

Trodde det var omvendt jeg, at før barberte de alltid, men nå anbefaler de ikke det lenger!

trodde ikke de barberte hår på musa når man skulle føde lengre jeg.

skal ikke ha en student til og barbere meg der nede det er helt sikkert!! ha ha syns jeg ser gubben da blir sikkert lite fornøyd med det!

Mener de snakket om at tidligere var det vanlig at gravide ble barbert når de kom inn, men nå har de funnet ut at infeksjonsfaren er større, fordi håret er der for å beskytte mot bakterier osv. og derfor så har de nå gått bort fra dette... Har som sagt ingen anelse.. Bare lurte på om kanskje noen av dere som er gravide har fått noen beskjed om det..

Back
Topp