Ustabil?

1+1

....
Merker dere noe til hormoner? Håper virkelig det er de som gjør meg så følsom :P Mannen min reiste nettopp på guttetur til Ålborg for helga (utdrikningslag) og da måtte jeg tute litt, noe jeg aldri ville gjort ellers *ler :)

litt korte er nok lunta :S men det går greit... jeg trenger å komme meg ut litt mer. gleder meg faktisk til å begynne å jobbe 1 dag i uka etter sommerferien.. :)

Og jeg som gleda meg til å få hormonene UT av kroppen sammen med babisen ;-) Er ikke sur jeg, tar meg bare fort nær av ting. Sliiitsomt! Men kan være fint au da. I dag f.eks kom mannen hjem igjen og jeg ble overrøst av GODE følelser. Herlig å få han hjem etter ei helg som "alenemor" :-) Setter stor pris på å være to nå som jeg har sett hvordan det er å være alene (selv om alt gikk veldig fint) :)

Her er det masse ustabilitet.. Men mini har kolikk, så blir lite søvn i tillegg.. Men vi er flink til å klage og trøste hverandre.. :)

Jeg også trodde at hormonee skulle forsvinne når jeg var ferdig med å være gravid men jeg tuter for ingenting for tiden. tar meg nær av aaalt mulig og samboeren min spør hele tiden hvorfor jeg er lei meg og gråter og da er det fiordi jeg leser en fødselshistorie etc...slitsomt...

Back
Topp