Ustabil syklus..

N

Nate88

Guest
Jeg har nå hatt blødninger siden 6.mars og det vil ikke gi seg. I telefon samtalen med UNN i dag ble det foreslått at jeg starter opp på p piller i 3 mnd for å få rett på syklusen.

Vi er også klare for IVF behandling ved UNN, Nå står det på meg siden jeg må ringe på første menstrussjons dag. De vil også ha med inn i slutten av mnd for ul og opplæring til å sette sprøyter.

Jeg er så forvirret og vet ikke om jeg skal starte opp med p piller for tre mnd..

Har dette blitt sagt av samme avdeling??
Hvis du har eggløsning som vanlig og har en syklus så gjør det ikke noe om du blør. Men hadde evt ringt å hørt med de for sikkerhetsskyld hva de mener. Skjønner du blir forvirret!

Har dette blitt sagt av samme avdeling??
Hvis du har eggløsning som vanlig og har en syklus så gjør det ikke noe om du blør. Men hadde evt ringt å hørt med de for sikkerhetsskyld hva de mener. Skjønner du blir forvirret!

Det er samme avdeling ja. Har hatt uregelmessig syklus i flere år.

Hadde ringt inn å dobbelskjekket :) har hatt ustabil syklus selv, men det gikk greit mtp forsøk.

Får gjennomføre forsøk selv om jeg ikke starter på p piller, må bare vente til jeg får menstruasjon i gjen.
Jeg som ringte inn til UNN for jeg er så lei av å bare ha blødninger og de finner ingenting galt eller noe som kan hjelpe. Så da kom de med forslag om å starte på p piller til å stabilisere syklus og blødninger.

Får gjennomføre forsøk selv om jeg ikke starter på p piller, må bare vente til jeg får menstruasjon i gjen.
Jeg som ringte inn til UNN for jeg er så lei av å bare ha blødninger og de finner ingenting galt eller noe som kan hjelpe. Så da kom de med forslag om å starte på p piller til å stabilisere syklus og blødninger.

Nei det er ikke alltid man finner grunn, og skjønner godt du blir lei! Jeg fikk også den beskjeden eller å bli gravid! (Ble jo litt pes å få til det å Hehe) jeg har fulgt med på eggløsning for å ha litt oversikt, oppdaget at jeg blødde også rundt eggløsning og da ble det mange dager.
Men forhåpentligvis så ordner seg med blødninger og forsøk for deg :)

Nei det er ikke alltid man finner grunn, og skjønner godt du blir lei! Jeg fikk også den beskjeden eller å bli gravid! (Ble jo litt pes å få til det å Hehe) jeg har fulgt med på eggløsning for å ha litt oversikt, oppdaget at jeg blødde også rundt eggløsning og da ble det mange dager.
Men forhåpentligvis så ordner seg med blødninger og forsøk for deg :)

Har også fult med eggløsningen som en hauk. Ikke alltid jeg har eggløsning :(

Back
Topp