Uspesifiserte reiser-har noen erfaring?

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Har noen erfaring med det?
Uspesifisert bosted?
Finnes noen intressante steder og tilbud men har aldri gjort det og er litt skeptisk...

Veldig takknemlig for svar[:D]

Normalt får man noe helt fint :).

vi har reist sånn 2 ganger,komt på brukbare steder begge gangene [:D]

Jeg har reist uspesifisert tre-fire ganger, og kommet på fine plasser hver gang. [:)] Meen, du kan jo være uheldig.

en gang super topp, en annen gang fikk jeg loppebitt eller hva det heter fra senga jeg lå i.. det svidde i sola, så orka ikke sole meg..

ORIGINAL: *~Kine~*

vi har reist sånn 2 ganger,komt på brukbare steder begge gangene [:D]

Har vært med ving på uspesifisert reise,og følte at dei utnyttet det,nesten alle på flyet var plassert langt utenfor Rhodos-og det første alle fikk beskjed om var at vi kunne kjøpe oss opp. 500 kr pr pers så fikk vi hotell i rhodos by[&:]  Då var det vist plass til alle inne i sentrum

har reist på uspesifisert til naxos for noen år siden..
kom på et av de beste hotellene til selskapet vi reiste med, i nærheten av en flott strand.. Rommet var lite, men hadde aircondition og bad og veranda og vi skulle jo ikke være der så mye [:)]

Men ville ikke gjort det når man reiser med barn.. da kan de ikke garantere for reiseseng, og du kan ende opp på et lugubert sted.. og man risikerer også å måtte bytte hotell i ferien..

jeg har reist en del med uspesifiserte reiser, og første gangen fikk vi DET luksus hotellet med bungalower, utvendig vakkert boblebad, RENT og flott hotell....MEN et stykke fra stranda... andre gangen så bodde vi på et hotell i en bakgård, som visstnok var skitten overalt... og dassen streika underveis og hjelp tok det tid å få.. tredje gangen så var vi også heldige med bostedet, ME Nde fleste stedene er ofte et stykke unna stranden (som oftest!), men er det ikke viktig å bo nær stranda osv, så burde det ikke være noe problem... MEN som de andre sier, med barn ville jeg ikke tatt uspes, noe annet hvis uten! [:)]

har reist uspes to ganger og kommet på et crappy hotell begge gangene!! [:'(][:'(]

Tror, som mange nevner her, det ikke er å anbefale med små barn!

Sånn som hotell-standarden er rundt om i verden nå, så tror jeg sjansen er størst for å komme på et ok hotell. Vi har reist uspessifisert siden jeg var 14-15, og har aldri kommet på dårlig hotell.[:)] Men ville tenkt meg om to ganger hvis jeg skulle reise midt i fellesferien eller til en av disse "party-byene", for der tror jeg standarden kan være litt variabel...

Tusen takk for mange svar!

Hmmm, ja det er sikkert bedre å være på den sikere siden med et lite barn.
Da vet jeg hva det ikke blir på ferie i sommeren..
Takk for hjelpen[;)]

Back
Topp