Usosial?

Oktobergutt18

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Andre som har kommet inn i en periode der dere føler dere mer usosiale enn noen gang? :)
Jeg merker at jeg har mer behov for å være for meg selv, ønsker ikke at alle og enhver skal komme på besøk osv :hilarious: Regner med det bare er en periode, men spennende og høre om flere opplever det samme?

Jeg merker ikke noe forskjell nå fra tidligere. Men nå har jeg alltid vært litt «usosial» ved at jeg ikke liker besøk hele tiden - trives ved å få kunne være en del i eget selskap også :happy: Slappe av, gjøre det jeg vil osv.

Akkurat det samme her... Selv om jeg ikke har bruk for så mye selskap sånn ellers i året, så merker jeg det ekstra godt nå...
Startet ferien med at kameraten til samboeren var her i 14 dager og snekret garasje... [emoji85] Så dro vi rett på camping man-ons med fullt av folk og fe... [emoji85] Og når vi kom hjem fra campingen på ons så dukket broren til samboeren opp med en kamerat og ble over til i dag (fre)... [emoji21]
Kjenner jeg er dritt lei av å ha voksne mannfolk i huset mitt nå, som bare spiser og drikker på min regning... [emoji58]
Også blir jeg grinete av å tenke på at ferien straks er over... [emoji21]

Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app

Har det slik hele tiden jeg:hilarious: trives godt i eget selskap og synes det ofte kan være slitsomt å ha mye besøk eller være sosial hele tiden. Synes det er koselig å være sosial også da, men ikke for ofte og ikke for lenge av gangen:-)

Jeg er kjempeusosial, orker ikke finne på noe :p blir fort sliten av folk, så selv om jeg liker folk blir jeg fort trøtt og sur. Men er jo hyggelig i små mengder!

Er med familien og svigerfamilien på turer og hytte, men de har lave forventninger til hva jeg bidrar med sosialt, hehe.

Jeg har aldrig vært super sosial men har en samboer som er utrolig sosial av seg og har fått meg til å bli mer sosial. Men nå når eg går gravid hører eg hele tiden, jamen hun er jo gravid. Så hun kan ikke/orker nok ikke å være med..
Og det gjør meg frustrert.

Eg ønsker veldig å være sosial, men med venner som bor 40 min unna og bekken som skrangler så er ikke det så kjekt å ta den kjøreturen

Jeg har aldrig vært super sosial men har en samboer som er utrolig sosial av seg og har fått meg til å bli mer sosial. Men nå når eg går gravid hører eg hele tiden, jamen hun er jo gravid. Så hun kan ikke/orker nok ikke å være med..
Og det gjør meg frustrert.
Det skjønner jeg :rolleyes: Er akkurat som noen folk mener at man ikke kan ta egne valg når man er gravid :hilarious:

Ja super usosial. Har liksom nok med meg selv fortiden [emoji4]
Ja, akkurat sånn jeg føler det også. Syntes egentlig jeg har nok med selskapet av samboeren, og syntes vi koser oss nok sammen bare vi to :) Er vell et tegn på at vi bygger redet vårt antakelig :joyful:

Back
Topp