usj...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
I dag morres våkna jeg av at vesla ropte på meg hadde mista noe på gulvet å nå ville hun opp helt greit det mamma karrer seg opp av senga å på vei til henne kjenner jeg at neida jeg skal visst på do jeg... gud a meg den omgangssyken kan komme fort...
så sander fiksa med leiker mens jeg satt der da henta bøtta til meg å så søt han var.
til slutt tørte jeg løfte kroppen av do henta vesla å krøyp under dyna igjen sendte melding til foreldrene mine å spurte om de kunne hjelpe meg for snufs synes jo synd på meg selv...
Det kunne de da så her ligger jeg på sofaen med urolig mage kvalmen truende i halsen og pc på fanget hjelpes barnefri så sjelden som jeg har det å ikke orker jeg rydde en gang...
ligger kun her å synes synd på meg selv...

tror jeg lagde dette innlegget for å høre dere si at jeg skal ligge her med god samvittighet ryddingen kan jeg ta seinere for jeg klør etter å rydde men jeg orker det bare ikke...

La rot være rot du, det går da ingen plass.[:)] Og med barnefri og syk mor formerer det seg ikke heller.[;)]
Ligg på sofaen med god samvittighet og bli frisk du.[:)]
God bedrings klem.....[:)]

ORIGINAL: Lille Rosin

La rot være rot du, det går da ingen plass.[:)] Og med barnefri og syk mor formerer det seg ikke heller.[;)]

takk rosinmor[;)] jeg måtte flytte litt å rydde litt men nå har jeg lagt meg til her men det klør i meg... hehe...

Hihi,rotet springer ikke av det, så du får ta det når du er frisk igjen snuppa[:)]

Masse god bedring til deg snuppeluppa, håper du blir fort frisk[:)]

jeg er mye bedre nå altså....
tusen takk snuppa....

ORIGINAL: Lille Rosin

signerer denne jeg.....
gooood bedring

takke takk...
var bare masse dritt som skulle ut av systemet å en crappy dag men jeg har sovet en del på sofaen i dag å det hjalp masse men har ikke turt spise annet enn et par tørre kjeks... satser på å være fin igjen i morgen

ORIGINAL: maysen

Hihi,rotet springer ikke av det, så du får ta det når du er frisk igjen snuppa[:)]

Masse god bedring til deg snuppeluppa, håper du blir fort frisk[:)]
Signere maysen jeg snuppsa...love ya[;)]

La rot være rot, og bli frisk du![:)]

spørs nok ikke om søndagsvasken kommer i tillegg til romma til ungene i morgen er jeg redd....

Back
Topp