Usj

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Fått en vond kul på undersiden av puppen... Bare brystbetennelse som mangler nå synes jeg. Blir deilig med hyppig amming og pumping på såre brystvorter! :(

Huff, høres så vondt ut! :( håper virkelig jeg slipper! Krysser fingrene for at det gir seg fort hos deg. Utrolig hvor mye man skal gjennomgå for disse små... Syns du har fått mer en nok plager å hanskes med!

Huff! Fikk betennelse på sykehuset. Måtte håndmelke og masere hver dag i dusjen. Så vondt, men nå har det heldigvis gitt seg, og jeg føler meg mye bedre.

Jeg har hatt noen vonde kuler innimellom jeg også. Så ømt! Men hun har klart å amme de bort innen kort tid:)

Prøv kålblader og massasje i dusjen men husk å ikke trykke for hardt!

Off. Håper det løser seg. Jeg hadde pupper som kjentes ut som potetsekker og fikk betennelse i begge, så jeg ga opp. Pumper ennå litt, men må massere godt hver gang. Tror jeg har veldig trange melkeganger eller noe sånn.

Off. Håper det løser seg. Jeg hadde pupper som kjentes ut som potetsekker og fikk betennelse i begge, så jeg ga opp. Pumper ennå litt, men må massere godt hver gang. Tror jeg har veldig trange melkeganger eller noe sånn.
Uffda! Ja det går ihvertfall ikke over om man stopper. Håper det løsner hos deg

Søstra mi som er ammehjelp kom med et supert tips. Puppene mine har vært steinhard og kjempestore. Ser nesten litt firkantete ut. Søstra mi sa at når jeg ammer så kan jeg stryke på brystet. Alltid mot brystvorta. Nå er puppene faktisk myke innimellom.

Søstra mi som er ammehjelp kom med et supert tips. Puppene mine har vært steinhard og kjempestore. Ser nesten litt firkantete ut. Søstra mi sa at når jeg ammer så kan jeg stryke på brystet. Alltid mot brystvorta. Nå er puppene faktisk myke innimellom.
Ja det er det jeg gjør, der det er kul. Har hjulpet litt

Kålblader? Hva gjør jeg med de?
Disse må bankens først slik at saften kommer ut å brukes som omslag på brystet men bare så lenge de er fuktige:) saften er bakteriedrepende derfor er det anbefalt :)

Fått en vond kul på undersiden av puppen... Bare brystbetennelse som mangler nå synes jeg. Blir deilig med hyppig amming og pumping på såre brystvorter! :(
Høres ut som en tett melkekanal ta å stå oppreist mens du ammer med at ungen har rumpen ned mot magen det hjalp meg men du må å stryke litt der mens du ammer da :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Høres ut som en tett melkekanal ta å stå oppreist mens du ammer med at ungen har rumpen ned mot magen det hjalp meg men du må å stryke litt der mens du ammer da :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jepp har lagt henne til i den retningen, men liggende på siden. Pumpet og masserte et par ganger og det er bedre nå :)

Back
Topp