Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er litt vemodig og stressende ja, jeg ville ikke tatt det med i selve søknaden, men ventet til jeg hadde fått intervju![]()
Det var det jeg tenkte også.
Trenger liksom ikke å skrive med store bokstaver i søknaden at de ikke skal ansette meg![]()
Jepp!Hehe neiBest å la dem få et godt inntrykk før man sier i fra
![]()
Godt poeng.Er jo vanlig å evt ha 3 måneders oppsigelsestid, så de behøver jo ikke forvente at du skal starte umiddelbart uansett. Lykke til med søking![]()
Det er vel litt som å skrive at man er gravid i en søknadEr jo egentlig ikke relevant for om du skal bli ansatt, så jeg ville utelatt det!
![]()
Jeg skal snart søke skole og!Jeg må søke jobb til høsten! Skummelt!!! Liker studentlivet så uendelig godt![]()
blir det spes.ped master???Jeg skal snart søke skole og!
Jippi!! Tror jeg har bestemt meg nå hvertfall!
Blir deltid første året da, så må jo ha jobb uansett!
blir det spes.ped master???
Ja, er greit å ha jobb ved siden av uansett! Er spent på om jeg klarer å kombinere 1.åring, 100 % studier og deltidsjobb neste år...trenger jo litt ekstra inntekt nemlig!
![]()
Så spennende da! Hvilket universitet blir det da? Har hørt så mye bra om sped.ped masteren i oslo! Den her i Tromsø er elendig lagt opp!Ja, jeg tror det =)
Mangler jo 30 studiepoeng for å starte på masteren, så må ta det på deltid først. Ja, stipendet holder ikke så lenge :/
Så spennende da! Hvilket universitet blir det da? Har hørt så mye bra om sped.ped masteren i oslo! Den her i Tromsø er elendig lagt opp!De tar ikke inn nye studenter på master til høsten for hele opplegget er nødt til å revideres!
Vi lever jo kun på en inntekt og foreldrestipend + barnetrygd nå, og det går jo forsåvidt greit. Men til høsten skal vi jo ha barnehageutgifter med det som følger av utstyrsbehov så regner med jeg må ta vakter i bhg da ja!
Så bra da! Håper masteren der er bedre lagt opp enn her da!Ja man trenger litt ekstra penger da :0
VI bodde nesten gratis da T var baby og første året i barnehagen, da hadde jeg igjen siste året på barnevern og var først i praksis, så skrev jeg oppgave. Jobbet veldig lite ved siden av. MEn mannen hadde mange ekstratimer/ turer, så det gikk fint da.
Det er høgskole i byen her som har master i spes.ped![]()
Så bra da! Håper masteren der er bedre lagt opp enn her da!Er så dårlig koordinering mellom fakultetet, forelesere og pensum som blir satt opp at mange av fagene blir usammenhengende og meningsløse...skikkelig kjipt når de i utgangspunktet skal omhandle spennende emner!
Masse lykke til til deg og§jeg har nettopp søkt jobb, og i søknaden skrev jeg at jeg er i permisjon. skrev også når den går ut. jeg skal til intervju i morgen ;-) lykke til iallefall!