Usj!

Secret agent

Betatt av forumet
Har vært plaget med kvalme, men så gav den seg for noen uker siden. Inntil i går kveld, og da måtte jeg kaste opp:( Og med en gang jeg våknet i dag, så kastet jeg opp igjen...Er 11 uker i dag og synes det er rart å begynne med oppkast så sent? Men nå er jo dette svangerskapet annerledes siden det er to, men kjipt å være kvalm i dette været:( Dagens klage, godt å få det ut:)

Uffa meg...:-( Du har ikke blitt syk da? :-( Her har ekstremkvalmet vært dempet i noen dager, blir nesten bekymra, vet du! Ta det som et godt tegn, selvom det sikkert er helt forferdelig!

Det går litt opp og ned i denne delen av svangerskapet.
Jeg ble plutselig bedre i forrige uke. Bedre og bedre fra tirsdag til lørdag. Trodde det var borte, men så bang lå jeg rett ut igjen fra søndag til og med i går. Kastet opp gjorde jeg også. Men i dag er jeg mye bedre igjen.

Ofte synes jeg at det med oppkast og kvalme kommer i etterkant av at jeg har gjort noe jeg ble litt sliten av.

Sist svangerskap kastet jeg opp mest på slutten av kvalmen, så jeg tror ikke det er så uvanlig.

Krysser fingrene for at du snart er bra igjen! :)

Uff, føler  med dere som er dårlige. Spesielt når man skulle vært ute i det fine været! God bedring!

Jeg gikk med tvillinger forrie svangerskap, og kastet opp i 4 og en halv mnd..Og begynte ikke med kvalme og oppkast før jeg var 9-10 uker på vei..Skrev dagbok forrige svangerskap, og leste i den her om dagen:p  Men det er jo så forskjellig fra menneske til menneske.. :) Håper du slipper unna det :))

Back
Topp