usj......

idabh

Glad i forumet
Da har jeg fått tilbake mensen....for fullt!!!! IKKE klar for det merker jeg.....Bikkja har også mensen(les:løpetid) akkurat nå så tenker vi er veldig hyggelig å ha i hus for øyeblikket[:D]

I tillegg så er lillemann skikkelig sutrete pga tenner og hoster veldig stygt! Hadde noe lignende rundt nyttår også, da mente legene det var bronkitt og det gjorde de ingen ting med, må bare gå over av seg selv.....Dakkar klenge gutten min.........! Det værste er at i morgen skal vi fly tilbake til Oslo(er i trønderlagen) helt alene, og det er sååååå stress!!!!!!!!!! Med mensen og syk gutt blir det sikkert en flott tur...........[:'(] Var det stresset å reise hit! Fikk ikke ha med sambo gjennom sikkerhetskontrollen og hadde jo x antall ting å bære på i tillegg til ungen! Fikk ikke hjelp av de som stod der, men måtte pent nødt å ta av jakke, belte og sko MED ungen og baggen og dataen og mobilen og melka sjonglerende i armene mine[:@]
Jaja, dere får krysse fingrene for at jeg ikke KLIKKER i vinkel i løpet av morgendagen, hehe[8D]
Fortsatt god søndag jenter[:D]

Uff, stakkars gutten og deg da.Håper han blir frisk som fisk snart, og turen imorgen går bra[:)]

Mensen er blæ!
Er bare min flaks om jeg får den midt i Barcelonauka;-)
Lykke til imårra! Så akkurat likedan ut da jeg fløy til Trondheim sist! Tilbake sjekka jeg inn alt utenom stelleveska, gikk mye bedre! Du har ikke en bukse som ikke krever belte da?

Uffda:( Klem til deg!

ORIGINAL: IngiManathingi

Mensen er blæ!
Lykke til imårra! Så akkurat likedan ut da jeg fløy til Trondheim sist! Tilbake sjekka jeg inn alt utenom stelleveska, gikk mye bedre! Du har ikke en bukse som ikke krever belte da?

Har funne ei bedre bukse til i morra no da[:D] meeeeeeeeen har bare med et par sko.......[:@] har derimot lært at æ vertfall ikke ska ha på jakken FOR SÅ å ha på bæresæla....................TUNGVINDT når du får beskjed om å ta av jakka og ikke får nå hjelp.....tok bare med stelleveska sist å, men mått ta ut mob, data og melk, så vart litt kluss! men no veit æ det vertfall at æ ikke har mulighet til å ta med hjelp, så da e æ litt mer forberedt[:D][:D][:D][:D]

Mensen er no dritt.
Fikk min i dag[:'(] Hater virkelig å ha tyttebær uke.

Krysser fingrene for en lettere hjemreise. Du får bar be noen å holde han. Det er nok ingen som tilbyr seg det. Spesielt hvis det er sånne vekter klyser!!!

God tur hjem[:D]

ORIGINAL: idabh

ORIGINAL: IngiManathingi

Mensen er blæ!

Har funne ei bedre bukse til i morra no da[:D] meeeeeeeeen har bare med et par sko.......[:@] har derimot lært at æ vertfall ikke ska ha på jakken FOR SÅ å ha på bæresæla....................TUNGVINDT når du får beskjed om å ta av jakka og ikke får nå hjelp.....tok bare med stelleveska sist å, men mått ta ut mob, data og melk, så vart litt kluss! men no veit æ det vertfall at æ ikke har mulighet til å ta med hjelp, så da e æ litt mer forberedt[:D][:D][:D][:D]

Men på Værnes får du hjelp! Mamma er alltid med helt til gaten!

Back
Topp