Usj

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg skal på bursdags fest i dag.. Og skal finne fram noen klær og jeg får jo bare brukt taits, men haha den begynner og bli lit kort bak i rumpa [:'(] jeg tror rumpa mi vokser i takt med magen [&:][8D] haha noen som må skjerpe seg på mat inntaket her *

haha... du er nok ikke den eneste [:-]
 fint at magen vokser... men er ikke så greit når man legger på seg overalt

Gaad, har samme problem=P. Brukte et kvarter på å få på meg en nyvasket bukse i sta:P

Jeg har kjøpt gravidtights på H&M, de er kjempegode[:D]

Jeg bruker str. M, og da kan jeg bruke den ut svangerskapet, er litt stor nå[;)]Men ikke for stor.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg bruker str. M, og da kan jeg bruke den ut svangerskapet, er litt stor nå[;)]Men ikke for stor.

De har jg også funnet! [:)] De er driiiitgode! Masse plass til stooor mage og stooor rumpe... [8D]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

De har jg også funnet! [:)] De er driiiitgode! Masse plass til stooor mage og stooor rumpe... [8D]

Jepp[:D]

det jeg sliter med er at alle bukser og tightser (bortsett fra joggis), gnager mellom beina, sånn oppi der [:D][:D] (uffda) Skulle helst gått bare med skjørt! Ellers digger jeg moten som er nå. Perfekt for oss gravide [:)]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Tror jeg skal prøve og finne meg en sånn en [:D]

her er det svigermor som har funnet de til meg... [:D]

jeg leiter hun finner...

Har akkurat de samme, og de er så herlige å gå med[:)]

Lenge leve joggebukser og H&M sine gravid -slaske bukser;-p Alt annet er stramt og ekkelt:-p

Back
Topp