usj...ikke i form!:)

krøllå

Blir kjent med forumet
Hei jeg tenkte bare høre deres mening....
Våknet i dag morres og var i god form, hentet Magnus og la han i vår seng for å ha litt kosetid på morningen siden det er påske!
Magnus lå å tullet som vanlig, han er en liten turner i sengen vår....så pludselig reiste han seg og datt på meg med hånden langt inn i magen min! Han er jo ikke så stor med dette var skikkelig vondt....etter dette hadde jeg veldig vondt i magen en halv time ca...så gikk det over til at jeg følte meg litt syk! Tenkte bare jeg skulle vente å se hva som skjedde utover dagen.

Jeg har ligget på sofaen så og si hele dagen i dag, har ikke så vondt i magen lengre men merker at det murrer nederst i magen enda.
Føler meg fremdeles ikke helt i form....Hva ville dere gjordt? Er ikke helt sikker på at det er livmoren jeg har vondt i heller da...er jo så vanskelig å vite hvordan ting ligger nedi der nå....
Babyen ligger jo ganske beskyttet i magen så tenker at alt sikkert er helt ok med babyen...men klarer ikke la være å bli bekymret alikevell!
Men så har jeg ikke lyst å gå på legevakten også sier de at jeg bare har luft i magen f.eks ;)

ring legevakten du, er du over 14 uker på vei kan du ringe føden tror jeg

Er nok ikke noe farlig...

Takk for svar alle sammen, var hos legen i dag...har fått en kraftig blære betendelse!
så da blir jeg nok bra med litt penecelin[:D]

God bedring krøllå!
Håper du blir i bedre form snart da!
Slapp av det du kan.

Back
Topp