usj da...

:laughing025

Vi skal fortelle det etter ul i uke 10....jeg ser virkelig gravid ut. yngste mann har mer enn en gang prikka meg på magen å lurt på om det er en baby inni der....

Vi skal fortelle det etter ul i uke 10....jeg ser virkelig gravid ut. yngste mann har mer enn en gang prikka meg på magen å lurt på om det er en baby inni der....
Både herlig å litt rart at de merker det så fort da? ;)
Vi har ikke barn fra før, men føler alle andre ser rett igjennom meg for tiden :p

Jeg ser også fryktelig gravid ut, skjønner ikke åssen vi skal skjule dette i 1,5 mnd til :O

Jeg tror de vet det ;)

Hehe:-P vi var hos svigermor i går og hun spurte rett ut (forra unger og andre familiemedlemmer) og vi var gravide med en til! Jeg ble så tatt på senga så klarte å stamme ut et nei! Uff, føler alle kan se på meg at jeg er gravid:confused:

Hahaha!! Du er ikke alene ;)

Hehe:-P vi var hos svigermor i går og hun spurte rett ut (forra unger og andre familiemedlemmer) og vi var gravide med en til! Jeg ble så tatt på senga så klarte å stamme ut et nei! Uff, føler alle kan se på meg at jeg er gravid:confused:
:o er det mulig?? :o

Tror ikke hverken mamma eller svigemor tør å spørre.. Men usikker på om jeg må si det til mamma litt før, hvertfall hvis jeg skal møte henne før uke 12 :p hun vet jo hvor kvalm jeg var sist og denne gangen er det likt om ikke verre :p

Tror ikke hverken mamma eller svigemor tør å spørre.. Men usikker på om jeg må si det til mamma litt før, hvertfall hvis jeg skal møte henne før uke 12 :p hun vet jo hvor kvalm jeg var sist og denne gangen er det likt om ikke verre :p
Dessuten er jeg jo såå oppblåst :o

Akkurat nå er jeg så glad for vi bor 3,5 time unna familien min. Gjør det så mye enklere og holde det hemmelig :) Men jeg føler at alle andre jeg kjenner her jeg bor, ser rett gjennom meg...:p Lurer på hvor mange "det var det jeg visste" jeg får høre når jeg forteller det etter 12 uker :P

Hun er litt mer enn meget spesiell da:-P men å spørr forran alle var litt vel unødvendig, iallefall hvis hun forventet et ærlig svar:-)

Back
Topp