Når sønnen min på snart 9 kommer og gir meg en stooooor klem, tar et steg bakover og ser på meg med store øyne og sier "oi..... mamma, tror du burde gå ned noen kilo på magen"....... haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både herlig å litt rart at de merker det så fort da?Vi skal fortelle det etter ul i uke 10....jeg ser virkelig gravid ut. yngste mann har mer enn en gang prikka meg på magen å lurt på om det er en baby inni der....
Jeg har blånekta, så håper jeg har klart å lure dem....heheJeg tror de vet det
er det mulig??Hehe vi var hos svigermor i går og hun spurte rett ut (forra unger og andre familiemedlemmer) og vi var gravide med en til! Jeg ble så tatt på senga så klarte å stamme ut et nei! Uff, føler alle kan se på meg at jeg er gravid
Dessuten er jeg jo såå oppblåster det mulig??
Tror ikke hverken mamma eller svigemor tør å spørre.. Men usikker på om jeg må si det til mamma litt før, hvertfall hvis jeg skal møte henne før uke 12 hun vet jo hvor kvalm jeg var sist og denne gangen er det likt om ikke verre
er det mulig??
Tror ikke hverken mamma eller svigemor tør å spørre.. Men usikker på om jeg må si det til mamma litt før, hvertfall hvis jeg skal møte henne før uke 12 hun vet jo hvor kvalm jeg var sist og denne gangen er det likt om ikke verre
Var akkurat det da, spør jo ikke foran andre ihvertfall jajaHun er litt mer enn meget spesiell da men å spørr forran alle var litt vel unødvendig, iallefall hvis hun forventet et ærlig svar