Usj. Blødning

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
:(
Var på do for en time siden og oppdaget gammelt blod/ brunt utflod. Det har jeg ikke hatt siden uke 18 :(

Men er ikke farlig når det er gammelt ikke sant? Skal til JM i morgen, så føler meg litt dum om jeg ringer nå :p har kjent liv da og ikke noe mer blod som jeg har sett. Riktignok ikke vært på do i det siste da.
 
Har hørt at det er når det er gammelt man virkelig bør ringe, siden det kan indikere blod i livmorhulen som ikke kommer seg ut. Ville ringt føden uansett jeg :)
 
Jeg har hatt blødninger i 2 mnd og snakket med lege og jordmor. Har bare fått beskjed om å ta det helt med ro. Det kan komme av veldig mye, men så lenge du kjenner spark fra ungen er det ingenting å bekymre seg for. Kan være en rift, sprengt blodkar, fra sex osv.
Om blødningene blir mer i mengde eller sterkere i farge og kommer jevnlig, bør du ta kontakt.
Det skjedde med meg og da måtte jeg til føden for å ta UL. Kunne være morkaken som blødde, eller tegn på tidlig fødsel.

Men det du beskriver nå er nok ingenting å bekymre seg for:) om du vil være helt sikker er det jo bare å ringe føden og snakke med de på telefon:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis du ikke har hatt blødninger på veldig lenge ville jg ringt føden og hørt.
Har selv aldri hatt blødninger i svangerskap utenom når fødselen har startet, så jeg ville ringt føden uansett:p
 
Usj da. Sikkert ikke noe å bekymre seg om, men jeg hadde nok også tatt en ekstra tlf, bare for å være på den sikre siden! :)
 
Ring føden og hør. Bedre med en gang for mye enn for lite.
 
Enig med de andre. Helt sikkert ikke noe farlig. Men ville ringt føden for å høre!
 
Har ikke kommet noe særlig mer etter at jeg postet her :)
Men jeg vet ikke. Føler jeg roper ulv for ingenting. Frister lite å ringe når jeg sist ringte og fikk beskjed om å ringe legevakten neste gang o_O:confused:
 
Neimen, huff, for et svar og få, det var et veldig ufint å dårlig svar! Syns du skal ringe fordi om det ikke frister, som dem sier over her, bedre med en gang for mye :) Hvordan går det nå?
 
Har ikke kommet noe særlig mer etter at jeg postet her :)
Men jeg vet ikke. Føler jeg roper ulv for ingenting. Frister lite å ringe når jeg sist ringte og fikk beskjed om å ringe legevakten neste gang o_O:confused:

Når du er så "kort" som 18 uker så får man ofte beskjed om å ringe legevakta, men nå er det føden som gjelder siden du er så langt på vei :) ville absolutt ringt føden :)
 
Når du er så "kort" som 18 uker så får man ofte beskjed om å ringe legevakta, men nå er det føden som gjelder siden du er så langt på vei :) ville absolutt ringt føden :)

Joa, men man får ikke spesielt lyst å ringe igjen :p

Har ikke fått noe mer så venter til i morgen. :) Skal til Jm da, så kan ta det opp med henne :)
 
Joa, men man får ikke spesielt lyst å ringe igjen :p

Har ikke fått noe mer så venter til i morgen. :) Skal til Jm da, så kan ta det opp med henne :)

Forrige gang jeg tenkte på samme måte endte jeg på sykehuset og måtte overnatte.
Jeg ville nok ringt og hørt med føden, de trenger da ikke høre noe mer annet enn at du lurer på om det er farlig eller ei, du trenger ikke oppgi hvem du er? :p
 
Forrige gang jeg tenkte på samme måte endte jeg på sykehuset og måtte overnatte.
Jeg ville nok ringt og hørt med føden, de trenger da ikke høre noe mer annet enn at du lurer på om det er farlig eller ei, du trenger ikke oppgi hvem du er? :p

Sant det :) Som sagt så har det ikke kommer noe mer, eller jeg har ikke fått noe rier heller.

Tror blødningen kom av at jeg klarte å strekke, eller få en strekk i livmoren slik at en åre sprakk. :confused: Husker jeg fikk vondt i magen i natt etter at jeg snudde meg men tenkte ikke så veldig mye over det der og da, for var veldig trøtt :p

Men skal nevne det for JM. Passer SÅ dårlig med alt dette nå :confused::oops: Samboer har møter han MÅ på, har plutselig fått ei litta frøken med feber, pluss at jeg skulle ha vært på skolen nå siste innspurten før eksamener. o_O:eek::oops:
 
Sant det :) Som sagt så har det ikke kommer noe mer, eller jeg har ikke fått noe rier heller.

Tror blødningen kom av at jeg klarte å strekke, eller få en strekk i livmoren slik at en åre sprakk. :confused: Husker jeg fikk vondt i magen i natt etter at jeg snudde meg men tenkte ikke så veldig mye over det der og da, for var veldig trøtt :p

Men skal nevne det for JM. Passer SÅ dårlig med alt dette nå :confused::oops: Samboer har møter han MÅ på, har plutselig fått ei litta frøken med feber, pluss at jeg skulle ha vært på skolen nå siste innspurten før eksamener. o_O:eek::oops:

Alt det der er ganske irrelevant hvis noe er galt :p
Tror dere slipper ting rett ut av hånda ganske fort da ja ;p
 
Har du vert til JM? Hva sa hun ? :) *nyskjerrigper*

Hun sa det kunne ha vært fra livmormunnen, at det kunne ha åpnet seg siden jeg hadde litt tunghetsfølelse i magen og litt vonde kynnere, men om jeg skulle oppleve det igjen skulle jeg ringe med en gang til føden, gammelt blod eller ei, et sted kom det fra :)

BT mitt og urinen var fin i dag :)
 
Back
Topp