usikret i bil

orkidee3

Gift med forumet
har ei her vi bor, som kjører ofte med gutten sin på 4 år
usikret i fremsetet..[:o][:'(]gutten går altså fritt i fremsetet mens hu kjører..

hva  hadde dere gjordt eller sagt neste gang dere såg henne?

Ringt politiet.. 

seriøst?hadde du virkelig gjordt det hvis du kjennte henne å alt?
hadde du ikke gått til henne selv å sagt i fra?
å hva evt hadde du sagt til plitiet?
jeg bare spør for det er lettere sagt enn gjordt ofte..

akkurat i det tilfelle ville jeg ha sagt ifra, selv om hun kanskje blir sint og mener du bør passe sine egne saker så tenker hun seg nok om neste gang

ORIGINAL: orkidee3

seriøst?hadde du virkelig gjordt det hvis du kjennte henne å alt?
hadde du ikke gått til henne selv å sagt i fra?
å hva evt hadde du sagt til plitiet?
jeg bare spør for det er lettere sagt enn gjordt ofte..

Om jeg kjente henne, hadde jeg nok funnet en måte å ta det opp på, ja.

ORIGINAL: Mrs.Cullen

ser opptil flere her å,
av en eller annen grunn er det alltid:

- litt eldre menn med type "thailandsk dame med en liten gutt på 2år ca"
- mamma med en på 5-6år i en liten trang og gammel bil
- utenlandsk pappa med baby/barn

vet ikke hvorfor men går alltid igjen her...[:-]

dette er en egentlig oppegående dame/jente ,ikke trang bil, å norsk hehe,men hu er døv da..
hehe men det ska nå ikke ha noe å si..snakker med henne som normalt forde liksom

ORIGINAL: Labambie

Er en pappa i barnehagen til snuppa også... Denne ungen sitter alltid usikret i forsetet på bilen. Ser hun står i midten der... [&o] Har foreløpig til gode å se barneseter i noen av bilene dems..

Jeg skulle så gjerne sagt noe, men tør rett og slett ikke.. Denne pappan og jeg er vokst opp på samme sted, og han truet meg med kniv da jeg var lita... [:o]

du kan skrive brev, og klippe ut bokstaver fra ukeblader så han ikke ser det er fra deg[;)]

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Labambie

Er en pappa i barnehagen til snuppa også... Denne ungen sitter alltid usikret i forsetet på bilen. Ser hun står i midten der... [&o] Har foreløpig til gode å se barneseter i noen av bilene dems..

Jeg skulle så gjerne sagt noe, men tør rett og slett ikke.. Denne pappan og jeg er vokst opp på samme sted, og han truet meg med kniv da jeg var lita... [:o]

du kan skrive brev, og klippe ut bokstaver fra ukeblader så han ikke ser det er fra deg[;)]

Eller anmelde.. Det er et lovbrudd, og du ser han jo på samme sted hver dag.

jeg synes det er skremmende mangen her som ikke sikkrer barna sine når de kjører..
de sitter løse i enten forsetet eller i baksetet,å om sommeren med hodet halvveis hengende ut av viduet..
synes det er drit vanskelig å si i fra og..i og med at det er folk en kjenner..
men så føler jeg strekt på meg at jeg har på en måte et ansvar for å si i fra og..
men hallo..det er jo for f...foreldrenes sitt største ansvar at ungene er godt sikkret i bilen..!!![:@]
blir frustrert jeg..over hvor lite enkelte folk tenker..å ikke tenker for den saks skyld..
kunne ønske jeg var modig nok til å si i fra!!![:@]

jeg sa i fra en gang..det var en pappa som kjørte med datteren sin på 4 år på fanget mens han kjørte..jeg traff han på vei til jobb..
jeg ble så paff å provosert [:o][:@]
foreldrene hennes var skillt så jeg gikk til mammen til denne jenta å sa i fra hva exen hennes holdt på med når han hadde datteren..
hu takkte meg veldig for at jeg hadde sagt d..å hu sa det videre til han..har ikke sett det siden..

Back
Topp