Usikkert funn ved rød refleks test

Juny

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men er veldig fortvilet og ser etter andres erfaringer eller et snev av håp, jeg vet ikke.

Min syv uker gamle sønn var hos barnelegen for seksukerskontroll og utførte rød refleks test og mente hun la merke til asymmetriske retina i øynene hans i en av tre tester utført. Hun ville derfor ha en second opinion av en øyespesialist på Ullevål. Livredd nå og frykter selvfølgelig det verste, hun nevnte kreft i øyet og fjerning av øye som det verste.
Noen som har vært henvist for det samme? Takk for alle svar ♥️
 
Jeg lette meg grønn og blå etter en post som denne, så til de i fremtiden som skulle ramle over denne posten så vil jeg bare oppdatere om at vi fikk hastetime på Ullevål sykehus og ble tatt inn dit hvor det ble utført en drøss med tester og hvor alt var helt fint! Kjempeskummelt og få sånne usikre beskjeder, en helt forferdelig ventetid, og en ubegripelig lykke å få beskjed om at det ikke fantes noe patologi på øynene hans
 
Jeg lette meg grønn og blå etter en post som denne, så til de i fremtiden som skulle ramle over denne posten så vil jeg bare oppdatere om at vi fikk hastetime på Ullevål sykehus og ble tatt inn dit hvor det ble utført en drøss med tester og hvor alt var helt fint! Kjempeskummelt og få sånne usikre beskjeder, en helt forferdelig ventetid, og en ubegripelig lykke å få beskjed om at det ikke fantes noe patologi på øynene hans
Hei! Fikk akkurat samme beskjed når datteren min var 6 mnd, heldigvis ble det avkreftet hos øyelege ❤️
 
Hei! Fikk akkurat samme beskjed når datteren min var 6 mnd, heldigvis ble det avkreftet hos øyelege ❤️
Ventetiden fra det usikre funnet til å få vite at alt var fint unner jeg ingen å gå igjennom. Så utrolig godt å høre at dere fikk samme beskjed ❤️
 
Back
Topp