usikker

teba

Gift med forumet
..hatt litt blødning forrige uke og helg med sammentrekninger og magevondt..gikk til lege,fant fosterlyd så skulle avvente!
nå igår og idag har eg hatt litt lett blodete slimi trusa(sorry detaljer),
og nå verker eg i magen...hadde de ringt legen?
er så usikker på om eg skal vente til imårå..kjenner på meg at eg har lyst men ..u know..[8|][8|]

Hadde ringt legen  med en gang jeg teba. Ikke for å skremme deg,men usikkerhet skal man ikke gå rundt med!

Masse lykke til !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ring legen. Bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite.

Ring legevakten med en gang!
At du går å er stresset og usikker er i hvertfall ikke bra.
Men kan trøste deg med at jeg har hørt at det er værre om det er masse frisk blod.
Jeg blødde i 2 uker, men her er alt på plass

Kan jo si at jeg blødde friskt blod i går, men ikke mye.. Det kom også noen klumper.. Ringte legevaka og fikk beskjed om at hvis jeg spontanaborterte nå kom det til å komme mengder med blod. I dag har det kun vært litt brunlig utflod. Kommer til ¨forsøke å komme meg til en lege i morgen!

Lykke til.

hatt abort før så eg veit uheldigvis om korleis det fungerer..er ganske usikker nå..har dårleg magefølelse..skal på ul imårå 1030..håper eg får sove inatt

håper alt går bra og at det ikke er noe farlig! Lykke til

Stakkar!
MASSE; MASSE; MASSE; MASSE  lykke til i morgen!!!!!

Ønsker deg masse lykke til! Håper alt går bra med dere. Trøsteklem.

Krysser fingre for dere!

Masse lykke til!

puh..alt er i orden med babyen min!!!
sannsynlegvis samleie eller morkaka som gjer det slik!!
same som eg hadde med lisja!
alt er bra takk og lov[:D]

Kjempe fint at alt er bra. Har selv vært på UL i dag etter blødninger, og fikk beskjed om at det mest sannsynelig var mórkaken som gjorde at jeg blødde av og til også.

Så bra [:D]

det er godt å høre!
Lykke til videre[;)]

Så supert at alt er bare fint!!![:)][:)][:)] Ble så kjempeglad da jeg fikk vite det!!

Åhhh... så godt å høre!!![:D]

det var bra å høre! :)

tusen takk alle sammen!!!![:)]
klem

Back
Topp