Usikker

Var nok bare en liten dose av ovitrelle som slo ut på torsdag og fredag :( rugedag 13 idag så er vell lite håp. Veien vidre vet jeg ikke ! Kansje jeg bare må innse d og aldri kan bli mor !
❤ sende deg en stor klem...
Lov å føle det slik...gjort d mange ganger selv.. jeg hadde nærmest gitt opp..etter jeg mistet guttene så var jeg så langt nede og håpet var borte..selv om vi prøvde ...etter en sa i tillegg så jeg ikke lyst på livet..og hadde gitt opp. Ble anbefalt av folk å vente med siste forsøk..siden jeg var så langt nede..men ville vel i bunn og grunn bli ferdig med det..så på vårt siste forsøk..og hadde som sagt ikke troa eller håp igjen..jeg var så på bunn så langt man kan komme..så lyste det en positiv test... og resulterte i en datter. Miraklet vårt skjedde da.

Så gi deg selv lov å føle deg skuffet. Sint..lei..forbanna på verden for at den er urettferdig.. det er håp i hengende snøre..
Ikke gi opp...sender deg en styrke klem og en stor trøste klem..

Var nok bare en liten dose av ovitrelle som slo ut på torsdag og fredag :( rugedag 13 idag så er vell lite håp. Veien vidre vet jeg ikke ! Kansje jeg bare må innse d og aldri kan bli mor !

Ånei... [emoji17] det var dritt!
Vet det er tøft og vondt nå, men ikke gi opp håpet helt. Det finnes mange solskinnshistorier etter årevis med prøving. En dag vil du også bli en slik solskinnshistorie [emoji295]️
Sender mange klemmer

❤ sende deg en stor klem...
Lov å føle det slik...gjort d mange ganger selv.. jeg hadde nærmest gitt opp..etter jeg mistet guttene så var jeg så langt nede og håpet var borte..selv om vi prøvde ...etter en sa i tillegg så jeg ikke lyst på livet..og hadde gitt opp. Ble anbefalt av folk å vente med siste forsøk..siden jeg var så langt nede..men ville vel i bunn og grunn bli ferdig med det..så på vårt siste forsøk..og hadde som sagt ikke troa eller håp igjen..jeg var så på bunn så langt man kan komme..så lyste det en positiv test... og resulterte i en datter. Miraklet vårt skjedde da.

Så gi deg selv lov å føle deg skuffet. Sint..lei..forbanna på verden for at den er urettferdig.. det er håp i hengende snøre..
Ikke gi opp...sender deg en styrke klem og en stor trøste klem..
Vi har ikke flere forsøk hos det offentlige hvis jeg ikke er heldig og kan få et til forsøk. Men om eggene mine ikke er så god kvalitet på så er det ikke vits med flere forøsk bare for og bli skuffet hele tiden. Prøvde i februar på å dyrke til blasto men alle stoppet utviklingen på dag 4. Og jeg tenker det er det som skjer ved innsett også at di slutter og utvikler seg og dermed aldri får pos test eller en spire. Bestandig fådd satt 2 embryo inn. Har tenkt på eggdonosjon men tror ikke keg får sambo med på det. Ikke vil han at vi får fosterbarn heller og ikke adopsjon. Da det ikke blir hannes eget.

Back
Topp