Usikker

# one million #

Glad i forumet
tok en liten dose ovitrelle på søndag. Snakk om 8 klikk på en sprøyte. Testet med billigstrimmel på mandag å tirsdag for og sjekke hvor mye hcg det var. På bilde er øverste på mandag og nederst på tirsdag.

Men idag. Da tok jeg en cbd og den var positiv. Er det sprøyten som gir utslag eller ? Vil ikke håpe for mye

Vedlegg

• IMG_6283.JPG
    IMG_6283.JPG
    549,2 KB · Visninger: 135
  • IMG_6295.JPG
    IMG_6295.JPG
    117,6 KB · Visninger: 146
Last edited:
eggløsningsprøyten kan sitte i 10 dager er det ikke det de sier..

Eggløysningsprøyta var vell ute allerede tirsdag siden teststrimmel var nesten blank. ? Hadde uttak 28.04 og satte sprøyte den 26.04. Men tadd noen få dråper av ovitrelle innimellom siden innsett. Siste på søndag. Men gir ikke så mye utslag at d ville slå ut på en clearblue ukeindikator som trenger 25 mIU/ml når en sensitiv teststrimmel er nesten hvit for to dager siden. ?

Noen tester tidlig å det har jeg alltid gjort. Første gang testet jeg på rugedag 8 og fikk positiv, men endte med exu, og operasjon uke 6+5 da di i uke 6 ikke såg noe fostersekk eller noe men hcg nivå på over 6000..

Men jeg jubler ikke for en positiv test idag og venter til neste uke for en blodprøve.

Kanskje du kan ta en strimmel i dag også for å se om den er sterkere enn i går..?

Er ikke noe vits for dere andre å kritisere at hun tester, man er ikke alltid helt fornuftig og rasjonell i rugetiden og da er det fint å ha et forum der man slipper å late som man er fornuftig[emoji173]️

Så hvis du hadde uttak 28.4 betyr det vel at du er 13dpo i dag og i utgangspunktet kan få pos test pga graviditet [emoji5]

Men det er veldig vanskelig å vite om det er rester av ovitrellen fra søndag eller om det er graviditet som gav utslag på testen.

Enig med marihøna, kanskje du skal ta en strimmel, så kan du se om den er sterkere eller svakere enn på mandag og tirsdag [emoji5][emoji1360]

Håper for deg! [emoji171]

Ja skal prøve på en teststrimmel ikveld eller imorgen tidlig. bare tenkte at siden teststrimmel på tirsdag var nesten blendahvit så var ovitrelle ute til idag. ;)

Ja skal prøve på en teststrimmel ikveld eller imorgen tidlig. bare tenkte at siden teststrimmel på tirsdag var nesten blendahvit så var ovitrelle ute til idag. ;)

lov å håpe uansett...selv om eggløsningsprøyta kan sitte i 10 ager, betyr det ikke at den gjorde det hos deg..har hørt om folk som har den ute av kroppen før den tid ;) du får oppdatere :) håper det er en spire der.. lykke til <3

lov å håpe uansett...selv om eggløsningsprøyta kan sitte i 10 ager, betyr det ikke at den gjorde det hos deg..har hørt om folk som har den ute av kroppen før den tid ;) du får oppdatere :) håper det er en spire der.. lykke til <3
Kanskje du kan ta en strimmel i dag også for å se om den er sterkere enn i går..?

Er ikke noe vits for dere andre å kritisere at hun tester, man er ikke alltid helt fornuftig og rasjonell i rugetiden og da er det fint å ha et forum der man slipper å late som man er fornuftig[emoji173]️
tror ikke jeg gidder og teste mere før blodprøve neste uke , tok 3 strimmeltest i samme urin pluss en cbd idag ! Skjønner ikke hvorfor cbd blir positiv som trenger hcg på 25miu og strimmel trenger bare 15miu o_O

Vedlegg

• IMG_6311.JPG
    IMG_6311.JPG
    801,5 KB · Visninger: 103
tror ikke jeg gidder og teste mere før blodprøve neste uke , tok 3 strimmeltest i samme urin pluss en cbd idag ! Skjønner ikke hvorfor cbd blir positiv som trenger hcg på 25miu og strimmel trenger bare 15miu o_O

Det er derfor jeg egentlig liker cb-digital. Da trenger man ikke å tyde de "dumme" strimlene.

Utrolig nervepirrende dette her! Veldig bra at du fortsatt får positiv da. Det er håp [emoji171]

Det er derfor jeg egentlig liker cb-digital. Da trenger man ikke å tyde de "dumme" strimlene.

Utrolig nervepirrende dette her! Veldig bra at du fortsatt får positiv da. Det er håp [emoji171]
Ja liker også cbd digital. Trodde den sku si ikke gravid idag siden teststrimmel var negativ. Får se hva en blodprøve sier til uken.

hvilken rugedag er du på? har du en feeling... håper med deg <3
selv på rugedag 9..begynner å komme en tvilende feeling...ekkelt....hater når det skjer!

Jeg har sett tilfeller der CBD slår ut hekt ned i 15 (bekreftet med blodprøve samme dag), så den er bedre enn hva som står på esken. 25 er garantien bare.

hvilken rugedag er du på? har du en feeling... håper med deg <3
selv på rugedag 9..begynner å komme en tvilende feeling...ekkelt....hater når det skjer!
Rugedag 11 idag, 14 dpo. Har vell samme feeling som deg. Tvilende :/ litt småkvalm til tider, trøtt hele tiden. Men er nok bare lutinus som fixer den saken. Var og tok blodprøve idag og tar en ny på mandag. Så får man se om det er stigning eller ikke

Jeg har sett tilfeller der CBD slår ut hekt ned i 15 (bekreftet med blodprøve samme dag), så den er bedre enn hva som står på esken. 25 er garantien bare.
Ja har lest at di faktisk kan slå ut helt ned i 10. Men tok blodprøve idag så får se over helgen hva den sier. Men jeg elsker og demontere cbd :hilarious:
Så jeg demonterte den fra igår og idag :D vet man ikke skal gjøre det men morsomt og se inni dem på strekene

Last edited:
Jeg fikk dessverre "gravid 1-2uker" da jeg hadde en kjemisk.. mener å huske blodprøven dagen etter viste hcg på 12 eller 13. Så den kan være veldig sensitiv. Sykepleieren var overrasket over at jeg hadde fått pos test...

Men jeg er spent på blodprøven din! [emoji5] Håper du blir positivt overrasket og testene vil stige [emoji8]

Jeg fikk dessverre "gravid 1-2uker" da jeg hadde en kjemisk.. mener å huske blodprøven dagen etter viste hcg på 12 eller 13. Så den kan være veldig sensitiv. Sykepleieren var overrasket over at jeg hadde fått pos test...

Men jeg er spent på blodprøven din! [emoji5] Håper du blir positivt overrasket og testene vil stige [emoji8]
Har selv hadd kjemisk og positiv cbd. Men tok ikke blodprøve den gangen. Testa bare til jeg fikk negativ ijenn. Men bare å håpe på at blodprøvesvaret er positivt :)

Har selv hadd kjemisk og positiv cbd. Men tok ikke blodprøve den gangen. Testa bare til jeg fikk negativ ijenn. Men bare å håpe på at blodprøvesvaret er positivt :)

Håper på det [emoji5][emoji176]

Var nok bare en liten dose av ovitrelle som slo ut på torsdag og fredag :( rugedag 13 idag så er vell lite håp. Veien vidre vet jeg ikke ! Kansje jeg bare må innse d og aldri kan bli mor !

Vedlegg

• IMG_6338.JPG
    IMG_6338.JPG
    534,4 KB · Visninger: 90
Var nok bare en liten dose av ovitrelle som slo ut på torsdag og fredag :( rugedag 13 idag så er vell lite håp. Veien vidre vet jeg ikke ! Kansje jeg bare må innse d og aldri kan bli mor !

Det vil skje, bare ikke gi opp ❤️❤️

Back
Topp