Usikker

Jeg har fått et spørsmål fra en leser på bloggen om å ønsker litt hjelp fra dere , hvordan kan man finne ut om hvem som er far til barnet når en har vert i et forholdt å slått opp å på kort tid etter blitt sammen med en ny å hatt samleie , har lest på nettet at det er forbudt å ta farskaps test før barnet er født ?
Er det noen som har noen tips råd :)?

Jeg har fått et spørsmål fra en leser på bloggen om å ønsker litt hjelp fra dere , hvordan kan man finne ut om hvem som er far til barnet når en har vert i et forholdt å slått opp å på kort tid etter blitt sammen med en ny å hatt samleie , har lest på nettet at det er forbudt å ta farskaps test før barnet er født ?
Er det noen som har noen tips råd :)?

Du kan jo be henne lage seg en profil her inne :) man kan fint være anonym, trenger ikke å legge ut bilde eller navn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh gratulerer :-D nyyt å være gravid, og slapp av. Det er det beste for deg og spira ;) gå på butikken og kjøp multivitamin, tran (og vitamin b til de første 12 ukene). Det er unødvendig å kjøpe de dyre pakkene fra apoteket, de er til for at noen skal tjene penger ;-)

Jeg tror egentlig alt er kødd jeg. Og noe som er laga kun for å få statistikken opp på bloggen

Dette her har ikke noe med den bloggen å gjør jeg skrev linken opp med et feil trykk å ønsker å fjerne det !
Okei ! Men hvis det ikke er det, hvorfor overholder du ikke reglene da ? Du sa jo OK til det lenger opp, Men så forsetter du å, skrive innlegg med kun ett ord også mange innlegg etter hverandre

Jeg har lest på det ! Men jeg har vert stresset å rett å slett ikke tenkt på det , jeg skal ikke gjør det igjen men du må passe dine egne saker !

Back
Topp