Usikker

Så jeg er sent ute med å teste meg har godt rundt å ventet på menstruasjonen Eg for symptomene er helt like følte Eg

Du er 5+1 hvis eggløsning var 29, legger du inn siste mens 13.12 får du også 5+1. Stemmer med styrken på testen også, ganske lik min når jeg var like langt. Du er gravid, ikke så mye å lure på. Gratulerer :)

Tror det var 14 eller 13 jeg fekk det men det er bare en dag i forskjell så det vil si jeg har blitt gravid etter mensen å før eggløsning

Men altså, så komplisert er det da vel ikke??

Sædceller kan leve i livmoren og i egglederene i et par døgn etter sex, så hvis du hadde sex et par dager før eggløsning kan du fint bli gravid. Du kan ikke bli gravid FØR eggløsning, det er jo egget som må bli befruktet av en sædcelle. Og som sagt; sædcellene kan overleve et par døgn og ligge og vente på egget.

Slapp av og nyt at du er gravid. Få deg vitaminer for gravide, det er viktig å få tilført kroppen ekstra av sånt.

Hihi, søt du er! Ingen tvil der nei! Gratulerer med spire! Ring legen npr du har tatt en test med ukeindikator. Da setter de opp tine i riktig tidsrom og forklarer det alt du trenger svar på.

Men altså, så komplisert er det da vel ikke??

Sædceller kan leve i livmoren og i egglederene i et par døgn etter sex, så hvis du hadde sex et par dager før eggløsning kan du fint bli gravid. Du kan ikke bli gravid FØR eggløsning, det er jo egget som må bli befruktet av en sædcelle. Og som sagt; sædcellene kan overleve et par døgn og ligge og vente på egget.

Slapp av og nyt at du er gravid. Få deg vitaminer for gravide, det er viktig å få tilført kroppen ekstra av sånt.
hvis du leser bloggen hennes skjønner du kanskje hvorfor, noen trenger mer forklaring enn andre :)

Back
Topp