Usikker

Gratulerer! :)
Legen tar deg nok ikke inn før om noen uker. Ved mindre det er noe spesielt.
Men ta en digital test, de er lettere.
(Husk å les bruksanvisning! Ofte skal du plusse på to uker for å finne ut hvor langt du er på vei)

Okei takk jeg har lest bruksanvisningen på nettet å på papir men på nettet på cleae blue sin nett side står det at det hcg nivået kan være laft for der ikke så lenge siden Eg venter menstruasjon , hmm var vanskelig dette her det står så mye forskjellig

Jah okei :) så jeg skal vente en stund med å gå til legen ?
Gratulerer så mye. Legen vil somregel ikke ta deg inn før rundt uke 12 med mindre det er noe spesielt som gjør at du trenger oppfølging. Og graviditetstestene de har der er like gode som apoteket sine sier de:-). Ville anbefalt som flere sier å kjøpt en test med ukesindikator evt tatt tidlig ultralyd:-). Det bestiller du privat :-)

For en av gangene hadde jeg sex når jeg hadde menstruasjonen å det var på den 3 dagen men jeg hadde drukket alkohol å så da er det vell ingen kjangsen for at Eg ble gravid da å jeg hadde eggløsning langt etter på faktisk nesten 2 uker etter på hadde jeg sex å der var på dagen jeg hadde eggløsning :)

Gravid blir du av sex i perioden ca 2-3 dager før eggløsning til selve el-dagrn. Ikke av sex to uker før den nei
(men at du hadde drukket har ingen betydning på om du kunne blitt gravid . Mange barn er laget i fylla)

Men hvorfor er du så opptatt av om du kunne blitt gravid av sex under mensen, når du sier at du har hatt sex i den fruktbare delen av syklusen også?

Okei 2-3 før eggløsning da hadde jeg ikke sex men på selve eggløsning dagen hadd jeg det
Jah stemmer det jeg er så stresset æ nervøs beklager styret

For jeg har lys å vite det for jeg har alltid hørt å lest at det er så liten kjangsen for å bli det men det er bra kjangsen for å bli gravid før elle på eggløsning ?

Gratulerer med en spire :)
Du ble nok gravid da du hadde eggløsning.
Eggløsning kan variere fra mnd til mnd, og man kan faktisk få en eggløsning ved orgasme.
Min sønn ble til dagen etter avsluttet mens, og da hadde jeg ikke hatt eggløsning på over 2 år. Hadde mens, men uten eggløsning. Ble testet opp og i mente av flere leger pga merkelig mens. (Gikk fra å blø normalt rødt til å blø svart)

Du er gravid :) gratulere.
Hvis dere vil se at det står gravid kjører dere clear blue digital.
Du kan ta kontakt med legekontoret å si at du har fått positiv test også får du da sikkert time om litt over en mnd :)

Back
Topp