Usikker..

• Trådstarter Trådstarter mor3
  • Opprettet Opprettet
M

mor3

Guest
Hei. Mor på 31 og 3 barn, fra 2 til 8 år.

Helt i tåka. Alltid hatt uregelmessig mens, men pleid å komme rundt den 1. hvis den kommer. Foruten at den har uteblitt igjen, har jeg ømme bryst og ekstremt tretthet, tenkte bare å levere en urinprøve idag, og den var POSITIV!!

Åguud...skal jeg gjøre nå? Jeg begynte å grine, har 3 verdens nydeligste og friske barn idag, og har det greit, men har blitt aleine, og har alltid egentlig hatt ansvaret for barna her alene, så det går fint. Men ennå 1 til? Jeg er arbeidsledig, og har ikke flust av hjelp rundt meg, mye aleine om ansvar. Da far har adhd og lever egentlig i sin egen lille verden.

Noen som har det lignende? Jeg tenker abort, men fy som jeg sliter med tanken.. :-(

Skjønner den skremmendest følelsen du sitter på no. Men her vil jeg bare råde deg til å tenke på hva er det som er det beste for DEG, dine barn du allerede har og ikke minst ditt ufødte barn. Føler du at du har nok slik det er og ikke skjønner hvordan du skal klare å gi det beste til 1 til ha jeg desverre tenkt både 2 og 3 ganger til på situasjonen. Men ser du en mulighet til å klare dette pluss at du kjenner en liten glede ved det hele er jeg ikke i tvil om at du vil få det til å fungere for alle parter:) Har du en nær veninne, familiemedlem eller kanskje din lege(?) som du kan snakke med, motta litt tips og råd, det gjør godt å kunne høre hva andre sier/mener da man av og til ser seg blind i enkelte situasjoner. Uansett so vil jeg ønske deg lykketil uansett hva du velger:)

Det er jo en del å ta hensyn til her. Du har tre barn fra før som du er alene med, og som sikkert krever sitt. Å få et barn til vil nok ikke gjøre det lettere for deg, og det er kun du selv som kan avgjøre om du har kapasitet til å ta deg av et barn til. Økonomi er jo også noe som bør tas hensyn til.

Off, høres ut som en vanskelig situasjon å være i. Du er alene med tre barn og må tenke på hva som er best for både deg og barna dine. Skjønner veldig godt at tanken på å ta abort er hard :( Men mitt råd er at hvis du er usikker på å ta abort og egentlig har lyst til å beholde babyen, så ikke ta abort. Kjenner noen som har gjort det, og de har angret veldig på det :(

Jeg ville kontaktet Amathea og bedt om en samtale der :)

Back
Topp