Usikker

TuttaMadutti

Betatt av forumet
Sist hadde jeg bekkenløsning på sidene vist dere forstår. Igår å idag har jeg følt meg støl å mørbanka på skambenet å lyskene :( sitter med stikkninger som kommer å går i ryggen :( liker ikke at det kommer å går :( er det bare ryggen som kan være utslitt eller kan det være kynnere/(rier) i ryggen på en måte? :(

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Dytter litt her. Jeg også har sykt vonde stikk på skambenet. Føler at det er litt bekkenløsning men er ikke sikker. Men har det litt sånn du beskriver. Kan det være en vakker blanding av kynnere og begynnende bekkenløsning ?

Bekkenløsning kan gi smerter i korsrygg, Lysaker og foran over skambenet ;)

Kan nok være bekkenet ja :/ ta det med legen din... Har du hatt bekken plager tidligere kan det være lurt med forebyggende tiltak.. ;)

Veldig vanlig med smerter i lyskene og overskambeinet ved bekkenløsning. Google det og se om det likner på dine symptomer. Og ja, ta kontakt med legen din og få henvisning til fysio så du kan lære deg øvelser som kan forebygge smerter, samt øke styrkem i bekken- og bekkenbunnsmuskulaturen.

Bekkenløsning her også. I eit kappløp mellom ei skilpadde og meg, er det skilpadda som kjem til å vinne.
Smerter fra midt på ryggen og nedover låra. Lysken, skambeinet, og ellers rundt omkring der nede. Verkande smerter, stikkande som kjem og går, eller som ei hand som tar tak og kniper til nederst ved halebeinet.

Eg las litt på denne sida:
http://www.bekkenlosning.no/

Jeg har veldig mye stikninger rett over skambeinet, innimellom blir jeg skremt. Men har hatt det mye og det er visst bekkenløsningen som gjør det.
Jeg sliter også med korsryggen og trykk på isjasnerven, samt på sidene/i hoftene. Alt vi skal gjennom!

Huff, godt å se jeg ikkevar alene om det. Selv om jeg ikke unner noen av dere disse smertene :/

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Bekkenløsning her også. I eit kappløp mellom ei skilpadde og meg, er det skilpadda som kjem til å vinne.
Smerter fra midt på ryggen og nedover låra. Lysken, skambeinet, og ellers rundt omkring der nede. Verkande smerter, stikkande som kjem og går, eller som ei hand som tar tak og kniper til nederst ved halebeinet.

Eg las litt på denne sida:
http://www.bekkenlosning.no/
Takk for info. Den siden var veldig nyttig lesing. :)
Har litt vondt innimellom, når jeg er sliten. Har gått eller stått masse. Nå fikk jeg svar på alt jeg lurte på.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp