Usikker...

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Jeg har regnet ut at jeg har termin 12.10.14, første dagen av siste mens 02.01.14, men jeg hadde en liten blødning31.desember, .. Så vet ikke om jeg skal regne fra den lille blødningen 31 des, eller 02.jan da jeg hadde "ordentlig" mens.. Hmmm.. Mensen min har jo aldri kommet da han skulle etter at jeg var gravid sist i 2008..

Det der er vanskelig, hvis du har uregelmessig mens blir det uansett stor usikkerhet ved datoen. Bare bestem deg for en dato og hold fast på den fram til ordinær UL. :)

Det er jo også en del forskjell på hvilken terminkalkulator man bruker, jeg hadde første dag i siste mens 31. desember, og har dermed termin 11. oktober (ut fra en kalkulator på nett og legens snurredings), men det vil si at jeg regner med to dager mer enn deg. ;) Jeg regner med å bli satt tilbake etterhvert, har syklus på 31-32 dager, og vet jeg ikke hadde eggløsning før 18. dag i syklusen.

Det der er vanskelig, hvis du har uregelmessig mens blir det uansett stor usikkerhet ved datoen. Bare bestem deg for en dato og hold fast på den fram til ordinær UL. :)

Det er jo også en del forskjell på hvilken terminkalkulator man bruker, jeg hadde første dag i siste mens 31. desember, og har dermed termin 11. oktober (ut fra en kalkulator på nett og legens snurredings), men det vil si at jeg regner med to dager mer enn deg. ;) Jeg regner med å bli satt tilbake etterhvert, har syklus på 31-32 dager, og vet jeg ikke hadde eggløsning før 18. dag i syklusen.
Da holder jeg fast på 12.10.14 :) Takk for svar :)

Gratulera så mykje med spiro :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har vi samme dato <3 Er så morsomt å spennende dette her :-D

Sent from my iPad using BV Forum
Nååh <3 Dette er veldig spennende og morsomt :D Helt uvirkelig egentlig :) lever litt i min egen verden :)

Nååh <3 Dette er veldig spennende og morsomt :D Helt uvirkelig egentlig :) lever litt i min egen verden :)
Ja jeg veit! Vi har prøvd i så lang tid og skulle egentlig søke om prøverørsbehandling, men det slapp vi gitt:-) Er så godt å høre det ikke bare er meg som lever på en rosa sky :-D

Lenemor

Så godt dere slapp det :) vi har prøvd i 4-5 år nå, etter at vi fikk en sønn i des 2008.. Så ble jo nesten sjokkert da det stod to streker på testpinnene :D så lever på en rosa sky jeg også :) men tida går jo så sakte da man teller dager.. Hehe :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja er veldig glad for det! Har ikke holdt på like lenge som dere, men nærmere 2 år:-) jeg har pcos og eggløsning typ 2 ganger i året, prøvd pergotime som ikke ga meg noe eggløsning, så trengte vist å legge alt på hylla og dermed klarte vi det:-) Kan tenke meg at det ikke har vært lett når dere har prøvd såå lenge, så gratulerer så mye med mirakelet:-) Så får vi håpe den lille klumpe festet seg godt på oss begge <3

Lenemor

Back
Topp