usikker

Bkno8241762

Første møte med forumet
Hei. Jeg er ikke helt sikker denne gangen. Jeg har symptomer på graviditet, som startet denne uken på mandag. Ømme bryster og stikking, små kvalm med brekninger, er utrolig trett og er uggen i magen med løs avføring. Vi har kun hatt samleie 3 ganger. 28. Juli, 2 August og 4.August. Rundt 7-9. August hadde jeg en små blødning. Tok test som var negativ torsdag 29.august. skulle ha hatt mens nå. Første og andre barnet mitt merket jeg det ganske tidlig, men med tredje merket jeg ikke noe før i uke 10! Er det for tidlig å teste?? Kan jeg virkelig ha symptomer allerede?
 
Fortsatt ingen mens og på mandag tok vi en ny test som var negativ. Symptomene er der fortsatt og brystene har blitt værre.
 
Hei!

Du beskriver jo symptomer som godt kan minne om svangerskap.
Allikevel er det litt vanskelig for meg å si så mye ifht om du er gravid eller ei.
De fleste gravitester vil slå ut positivt rundt forventet menstruasjon, men hvis den ikke gjør det, er det bare å være tålmodig og prøve igjen om noen dager :happy119

Lykke til da!

Mvh jordmor Grethe
 
Takk for svar! Venter fortsatt, har også blitt litt øm i nedre delen av magen. Men kjennest ikke ut som mens da jeg pleier å ha skamlig vondt noen dager før. Er en tolmodighets prøve :happy119
 
Back
Topp