Usikker

Gunni

Forumet er livet
Mia drakk 300 ml i kveld før hun la seg. Hun pleier å drikke 200 ml i hvert måltid, men dette gikk over stokk og stein. Lurer på om jeg bør ha en skje grøt i melka jeg.

Se om hun drikker like mye imorra kveld først. Må også nevne at hun bare har 4 måltider pr døgn da. Hun virker ikke som hun vil ha mer enn det...mater henne ikke for å mate liksom...

OJ....! Mathias drikker  90ml eller 120ml han..
jeg gir han velling morgen og kveld.

martine har akkurat begynnt å drikke 180 ml hun..ser ut som hu er fornøyd foreløbig..før så måtte vi lirke i hun maten..heldigvis så er hun fornøyd nå[:D]

Jeg har et par kvelder nå gitt Jim mme i tillegg til mm(tredje kvelden i dag), rett og slett for å få han til å sove lengre. Han koser seg med puppen, får han ikke til å spise nok, og han våkner og SKAL ha mat etter 3 timer. Med litt mme i tillegg har han sove 5-6 timer i alle fall! Har gitt han 150 ml, i kveld fikk han 160, og pupp etter det igjen. Ingenting å si på apetitten i alle fall! [:)]

Blir magen mye mettere med litt grøt også? Må innrømme jeg har null peiling på dette med foring [:D]

Back
Topp