usikker

Vanillatwin

Elsker forumet
jeg er 25 år og har prøvd å få barn i noen år. jeg har bestemt meg for å begynne på høyere utdanning til høsten, men savnet etter et barn er fortsatt her. jeg vil gjerne ha i pose og sekk men det vet alle er nesten umulig.

så hva ville dere gjort i en sånn situasjon?

ville dere hatt prøverør samtidig som utdannelsen? eller ville dere valgt en av delene? vurderer å utsette bryllupet pågrun av savnet etter et barn, men en utdannelse er en investering i fremtiden og det er viktig for meg å ha en sikker fremtid til et fremtidig barn.

Kanskje ventet til neste vår slik at du jaffal er i gang med utdannelsen? Men forstår at det ikke er lett!!! Å bli mamma er jo det nesten alle damer ønsker mest her i verden!! <3

Hadde kjørt på, men hatt i tankene at det ville blitt noe mer fravær en vanlig. (Hvis du da ikke skal ha fjernundervisning?)

Jeg studerer og prøver på barn samtidig :) Mannen jobber. En ting jeg har lært siden 2009 er at ting tar tid! Og da er det like greit å komme igang og ta det som kommer. Viktig med utdannelse også ;)

må bo i hybel de dagene det er forelesninger. :)

Hadde vertfall dratt til legen for å finne ut hva som er grunnen til at dere ikke får barn. Og som noen andre også nevnte, det kan ta lang tid før dere lykkes å bli gravide.

Jeg hadde nok valgt å sette igang ;)

Back
Topp