Usikker...

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
I helgen som var kom det noen dråper blod på papiret etter dobesøk.. (Beklager detaljer) Og har hatt antydninger til noe lysere brunt hver dag etter det. Ikke hver gang jeg har vært på do, men et par ganger om dagen ca. Og det er ikke snakk om store mengder. Noen fler som har hatt lignende? Prøver å ta det med ro, og får beroliggende ord fra de rundt meg som vet det.. Men tenker jo selvfølgelig på det alikevel.... Skal heldigvis til jordmor og lege i morgen! :)

Jeg ville gått til legen og målt hcg, om den stiger er det ingen fare ;) Jeg blødde veldig lite da jeg hadde en SA, så ville sjekket det ut om jeg var deg!

Jeg hadde en ørliten blødning etter samleie i uke 7 forrige gang, og da kom det litt brunt i nesten ei uke etterpå. Nevnte det for legen samme uka, men vi var enige om at det var samleie som hadde ført til det. Livmor og sånn er vel veldig blodfylt på den tida, så fryktelig lite som skal til og som regel helt ufarlig, iallfall om du ikke har vondt. Men fint du skal til lege/jordmor og kan nevne det uansett :)

Back
Topp