Songbird_84
Flørter med forumet
Forrige svangerskap hadde jeg alle symptomene du kan tenke deg.. Denne gangen har d vært trøtthet, ømme pupper og luftig mage, og anntydning til kvalme som har kommet og gått litt.. De fleste dagene er jeg ikke kvalm..
Føler meg ikke like gravid som sist, og det bekymrer meg litt.
Var på første legetime på tirsdag, og de mente d ikke var nødvendig m noen ekstra test der eller tidlig UL for å bekrefte noe som helst siden hjemmetestene var så pålitelige.. De sa også at kvalmen fortsatt kunne komme siden jeg bare var rundt 8 uker, og at man kjenner mer etter første gangen..
Har ikke fått tatt kontakt m jordmor heller ennå siden hun er i ferie, og vi kun har EN jordmor på plassen der jeg bor..
Er jeg bare hysterisk eller?? Noen andre her som nesten er symptomfrie?
Føler meg ikke like gravid som sist, og det bekymrer meg litt.
Var på første legetime på tirsdag, og de mente d ikke var nødvendig m noen ekstra test der eller tidlig UL for å bekrefte noe som helst siden hjemmetestene var så pålitelige.. De sa også at kvalmen fortsatt kunne komme siden jeg bare var rundt 8 uker, og at man kjenner mer etter første gangen..
Har ikke fått tatt kontakt m jordmor heller ennå siden hun er i ferie, og vi kun har EN jordmor på plassen der jeg bor..
Er jeg bare hysterisk eller?? Noen andre her som nesten er symptomfrie?