Usikker..

• Trådstarter Trådstarter **LeNe**
  • Opprettet Opprettet
L

**LeNe**

Guest
I følge bv termin er det 26 mars, men ifølge clearblue er jeg bare 1 - 2 uker på vei. Hva skal jeg stole mest på ? Noen som vet?

Bak på pakken står det hvordan du tolker clear blue testen. Tror det er at du skal plusse på ca 2 uker. Men skjønte ikke "bv". Hva er det?

Clearblue regner fra befruktning.. så du må plusse på 2 uker.. Da er du 3-4 uker på vei [:)]

Det stemmer jo ikke med babyverden, men får bare vente og høre hva legen sier når man har vært der:)

ORIGINAL: **venterspent**

Det stemmer jo ikke med babyverden, men får bare vente og høre hva legen sier når man har vært der:)

Det er jo ingen fasit. Noen produserer hcg senere enn andre, uten at noe er galt [:)]

Når hadde du eggløsning da?

Jeg hadde siste mens 15 juni og har termin 24 mars, enda vertfall.. Den kan jo evt hende at eggløsningen har kommet litt senere.. men føreløbig hadde jeg nok gått utifra BV sin termin...

Da er jeg lengre på vei åg, hvis jeg går ur fra babyverden :-) Så det kan nok hende at det blir mer til den =)

jeg hadde mens samme som deg [;)]
og min termin havner på 26 mars.[:D]

Det er jo litt gøy å tenke på [:)] Da tror jeg at jeg tar babyverden terminen, så får man høre etterhvert om den blir forandra :-)

Back
Topp