Usikker

bakemamma

Elsker forumet
Så måtte jeg inn på legevakta i kveld, med sterke magesmerter og blod på papiret. Legen sier at det ikke ser bra ut, og sender meg til gyn. Det fikk jeg forresten grini meg til, fordi jeg ikke ville vente til i morra... Han hadde nemlig sett masse blod og klumper..

Hos gyn. ble jeg og sambo bare mer forvirra.... Hun så en sekk med vann, og det var det... Hun brukte innvendig UL. (vondt)
Det kunne være at jeg absolutt ikke var 8 uker på vei. Det kunne være SA, og det kunne innbildt eller det kunne være utenfor livmora... Så ble sendt til laben og fikk tatt blodprøve. Sjekke ut thcg, det skal jeg også gjøre på mandag. Bare for å se om det fortsatt er noe der...

Så da er det ikke annet enn å vente for oss. Enten så må jeg melde meg ut til uka, og dele dårlig nyhet til familien, eller så kan jeg fortsette her under tvil..

Uansett så blir dette en tung helg.....

samme som e opplevde ditta :S skal ta nye prøva på tirsdag å får vite da om nurke mitt e i live..  vet kordan du har d no.. ikke lett å måtte vente så lenge. men man må bare tenke posetivt å prøve å leve så normalt som mulig. kryssa fingra å alt anna for at d går bra :) alle her fortjena nurke/nurka sine. 

sniker fra FS. eg føler virkelig med deg.. har mistet begge mine spirer på 1 uke.. først den ene, så den andre.. den andre mistet eg etter å ha fått sett hjerte slå.. å den første mistet eg før ul..
så eg føler virkelig med deg å krysser fingrene for at dette går bra :)

Uff da[&o] Håper du får en fin stigning på HCG på mandag og at alt er i orden.. 

Nei å nei... Ikke du også!
Håper du får være her sammen med oss og at dere får en positiv opplevelse til uka!
Sender deg en god klem

ORIGINAL: solstråla84

Håper du får være her sammen med oss og at dere får en positiv opplevelse til uka!
Sender deg en god klem

ORIGINAL: solstråla84

Sender deg en god klem

Gikk nok ikke bra i det hele tatt.... Massiv blødning når jeg kom opp av senga.. Så det var visst ikke meningen at det skulle bli denne gangen...[:(] 

Prøven jeg tok i går var på over 11000.... Så får vi se omden har synki til mandagen.. Ringte gyn i stad, og fikk snakke med en god lege. Føler meg litt bedre nå, men er fremdeles ganske så nedfor. [:(]
Legen snakka meg igjennom UL fra i går, og det de hadde sett var en tom plommesekk. Så det var uansett ikke en normal graviditet.. Han også sa at sjangsen for en utvendig var der, men vi vet mer etter mandag.

Nå har jeg og sambo i alle fall blitt enige om at vi prøver igjen så fort det er mulig. Så jeg håper at jeg er tilbake her igjen snart, og kan bli her til vi er ferdige.

Jeg er uansett glad på alle deres vegne, og ønsker dere en flott tid fremover. :)

Takk for at jeg får lufte meg til dere

Back
Topp