Usikker på hva som skjer!! *langt*

Lippa

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Hei dere!
Dette er mitt første innlegg her. Tror det blir ganske langt så takk til de som kommer seg i mål og orker å lese hele :)

Jeg føler jeg snart blir gal av å tenke på hva som skjer med kroppen!

Jeg skal ta blodprøve for å måle hcg i morgen og ultralyd onsdag, så onsdag håper jeg at jeg får flere svar!

29/8 hadde jeg en utskrapning grunnet en ma noen dager før.

28/9 fikk jeg mensen tilbake. Testa etter el fra dag 10 i syklusen, men fikk aldri en positiv el test. Den 24/10 mener jeg selv at jeg hadde el og vi hadde samleie denne dagen.

10 dpo tok jeg en graviditetstest om morgenen som var negativ. Mensen kom den ettermiddagen og jeg blødde i 7 dager.

Så torsdag i forrige uke fikk jeg en positiv graviditetstest. Skulle egentlig ta en el test men merkelig nok tok jeg feil. Overraskelsen var stor når den ble positiv.

I går igjen blødde jeg. Veksel mellom lyserosa, rødt og brunt blod. Ikke noe i trusa, bare på papiret etter dobesøk.

Så, jeg er super forvirret, og tenker på alt.

Har jeg hatt en sa når jeg hadde "mensen"? Men er ikke det tidlig å få en SA bare 10 dager etter eggløsning??

Stusser også over hvor moderat blødninger er, og at den kommer litt nå og da.

På ul på onsdag, hva kan legen egentlig se da, for er jo ikke så langt på vei eventuelt?

Billig testene slår ut veldig svakt, og streken vises først etter 3 min, men før 5 min. CB digital testen slo ut med en gang.

Jeg har ikke noe vondt. Mensmurring bare, men det har jeg hatt de to første svangerskapene også.

Så tenker jeg også om det kan være svangerskap utenfor livmoren. Skummel tanke synes jeg, men har jo mange symptomer på det, selv om symptomene på svangerskap utenfor livmoren også kan være symptomer på andre ting.

Noen med erfaring som har opplevd tilsvarende? Blir gal!!

Jeg har ingen forventning om at dette slapp bra, så nå vil jeg bare vite hva som er feil slik at vi kan gå videre!
 
Hvor lenge har du hatt svakt positive tester? Du har ikke bilder av de?:)
 
De kan vel muligens se noe på innvendig UL om du hadde EL 24/10 vil jeg tro.

Testene skal vel ikke brukes som indikasjon på hcg niva, så jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på dem, men heller fokusere på blodprøvene og UL :)

Krysser fingrene for at det er en liten inni der, som ligger på riktig plass og har det bra♡
 
Hvor lenge har du hatt svakt positive tester? Du har ikke bilder av de?:)
ImageUploadedByBV Forum1416291203.003330.jpg
ImageUploadedByBV Forum1416291230.914653.jpg

Den øverste er for torsdag og nederste fra fredag. Tok ikke bilde sv den siste, men lik strek.

Cb digital var gravid med en gang når jeg tok den søndag.

Men Billigtesten jeg tok i går ble svakt positiv etter 3 min
 
Festeblødning?:) syns å ha lest at det er vanlig fra 5 til 12 dpo, og kan vare alt i fra noen timer til dager?:)
 
Back
Topp