usikker på hva jeg skal gjøre..

Stin3

Blir kjent med forumet
I går kveld kom te noen dråper blod da jeg var på do. De kom helt klart fra sjeden. Det var en brun, litt rusten farge på det. Idag ringte jeg legen fordi det ikke hadde gitt seg. Fikk komme til lege å han sa det kunne være normalt å blø litt. Han tok kontakt med sykehuset for å høre hva de mente å de mente jeg kunne komme på en sjekk i morgen. Vist blødningene ble verre eller jeg fikk smerter utover kvelden så kunne jeg bare komme rett til sykehuset ikveld. Nå har ikke blødningene blitt større men den har blitt mer rødlig. Ligner mere friskt blod som kommer. Jeg er kjempe redd og nervøs å lurer på om jeg skal dra til sykehuset eller ikke? Jeg vil jo ikke virke hysterisk heller men det er jo ikke akkurat hyggelig å blø å ikke vite om den lille er i livet eller ikke.. :( Hva syne dere? 
 
jeg hadde dratt :) så får du roet deg og sjekket at alt er bra..
 
ja samme her! dra på sykehuset, finn ut om alt står bra til eller ikke så vet du, er ikke no alrighht og leve i uvissheten heller :) lykke til!
 
samme her. Masse lykke til, vet om flere som har styrt blødd og alt har vært bra :)
 
Dra en tur på sykehuset:) Masse lykke til:)
 
dra til sykehuset du. masse lykke til
 
Jeg ville også dratt. :-) Ønsker deg masse lykke til, går nok bra skal du se. :-)
 
har du vært på sykehuset?? hvordan går dt??  håper alt står bra til med lille spira ;)
 
Da har jeg vært på sykehuset fordi jeg ikke klarte å slippe bekymringene. Fikk tatt en innvendig ultralyd og der fant legen foster men ingen hjerteslag. ;( Jeg ble helt knust og trodde ikke dette var sant. 
Embryoet hadde ikke utviklet seg fra rundt uke 8 å livmoren min hadde ikke ville kvitte seg med det. Jeg hadde ingen misstanke om at noe sånt hadde skjedd fordi jeg har ikke vært noe dårlig eller hatt noe smerter. Så her ente reisen for min lille spire ;( Fikk med meg tabletter hjem som jeg skal ta fra i morgen tidlig får å få ut restene. :( Dette er helt uvirkelig å forferdelig trist. 
Ville helst bare kle på meg, fortelle at hun legen tok feil å løpe ut av kontoret men der lå jeg stiv av tristhet. Samboeren min var også med å er også veldig lei seg. Han kysset på magen som et siste farvel å vi får bare prøve igjen senere. 

Har vært fint å være her inne sammen med dere vertfall. Å masse lykke til med deres spirer :) 
 
Uff.... nå ble jeg trist.... Du får ha masse lykke til videre.... :-)
 
Åh nei.. :-/ Så utrolig trist!! :'-( Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.. Håper du får all den støtten du trenger! Ønsker deg lykke til videre med prøvinga, når den tid kommer. Klem <3>
 
Det var leit å høre... Vet hvordan det er. Håper dere lykkes snart igjen! 
 
Uff, så utrolig trist! Urettferdig!!!
 
Å, dette var kjempetrist å høyre :( Synes veldig synd på deg no!:( Dette må vere tungt for deg :(
 
Så utrolig trist,kondolerer ;o(
 


Koala88 skrev:
Åh nei.. :-/ Så utrolig trist!! :'-( Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.. Håper du får all den støtten du trenger! Ønsker deg lykke til videre med prøvinga, når den tid kommer. Klem <3>


sign
 


Koala88 skrev:
Åh nei.. :-/ Så utrolig trist!! :'-( Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.. Håper du får all den støtten du trenger! Ønsker deg lykke til videre med prøvinga, når den tid kommer. Klem <3>


 
Back
Topp