Usikker på graviditet

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Jeg er 10 dager over forventet mens, har tatt 3 tester, alle negative, har murring i magen, spiser mer og går oftere på do, er mer kåt og har humørsvigninger.
Kan dette være graviditet men det er lite HCG i kroppen? Skal til legen til uken og skal ta det opp der også.
Noen erfaringer?

Har du kontroll på eggløsning? Om ikke, kan det bare være at den var forsinket. Min syklus ble 12 dager forskjøvet pga forsinket EL en runde... Lå ikke noe mer bak enn litt fysisk stress før EL :)

Mange som produserer HCG seint, så der er jo ikke umulig at du kan være gravid nei. men som skrevet over her også, så kan syklusen være forskyvet, slik at EL kom senere enn normalt også :)

Har du kontroll på eggløsning? Om ikke, kan det bare være at den var forsinket. Min syklus ble 12 dager forskjøvet pga forsinket EL en runde... Lå ikke noe mer bak enn litt fysisk stress før EL :)

Jeg har hatt stabile sykluser på 31 dager, mens har alltid kommet i tide, men jeg har ikke noen forventninger :)

Jeg er 10 dager over forventet mens, har tatt 3 tester, alle negative, har murring i magen, spiser mer og går oftere på do, er mer kåt og har humørsvigninger.
Kan dette være graviditet men det er lite HCG i kroppen? Skal til legen til uken og skal ta det opp der også.
Noen erfaringer?
Er testene negative så lenge etter ikm er vel sjansen for graviditet svært svært liten. Hjemmetestene er gode og slår ut i de aller fleste tilfeller

Jeg har hatt stabile sykluser på 31 dager, mens har alltid kommet i tide, men jeg har ikke noen forventninger :)

Jeg og hadde stabile sykluser på 30 dager. Så kom det plutselig en på 42. Sånt skjer :p

Noen erfaringer?
Så lenge mensen ikke har dukket opp så er det sjans for graviditet. Hilsen hun som plutselig testet positiv på det hun trodde var syklusdag 75(i mitt første svangerskap) :)

Er testene negative så lenge etter ikm er vel sjansen for graviditet svært svært liten. Hjemmetestene er gode og slår ut i de aller fleste tilfeller
Syklusen kan ha forskyvet seg, og derfor kan det være sjans for graviditet. Håpet er ikke ute før mensen har dukket opp.

Så lenge mensen ikke har dukket opp så er det sjans for graviditet. Hilsen hun som plutselig testet positiv på det hun trodde var syklusdag 75(i mitt første svangerskap) :)

Syklusen kan ha forskyvet seg, og derfor kan det være sjans for graviditet. Håpet er ikke ute før mensen har dukket opp.

Jeg håper jo på en måte at mensen kommer, men samtidig ikke (skremmende tanke) jeh er i dag 11dager over mens, går med truseinnlegg på jobb tilfelle mensen kommer, kjennes ut som om at den kommer, men er bare utflod, jeg skal snakke med legen i løpet av uka og høre, kanskje de kan ta en blodprøve :)

Sa bare at sjansen var veldig liten

Fortsatt mensfri og negative tester, men legen i morgen og da er jeg 13 dager over om ikke mens kommer før da

Skal du be om blodprøve? Spennende dette!! :D Krysser fingrene for at det har vært forskyvninger og at du får positiv test :)

Jeg har også opplevd at mens har forskjøvet seg med 14 dager. Men, det kan jo hende du er gravid for det.

Jeg har også opplevd at mens har forskjøvet seg med 14 dager. Men, det kan jo hende du er gravid for det.

Jeg vet det ikke trenger å være verre enn det, men bare blitt veldig usikker i det siste, men mye roligere nå etter legen, så får jeg bare vente å høre :)

Back
Topp