Usikker. Oppdatert

pippå

Glad i forumet
I dag e d 7dag over IKM, i går testa ej og den var negativ,men har fortsatt ingen tegn t TR besøk!
E så usikker på ka som skjer med denne kroppen min! Kan ik den bare bestemme sej?[8D]

E litt usikker på om ej ska få tatt en blodprøve test på sykehuset!
Ka hadde dokke gjort?

ta en blodprøve hos legen din på man/tirs så får du svaret i løpet av uken. Vet du når el var da, for om ikke tr er kommet innen 21 dager etter el da skal en teknisk være gravid.

lykke lykke til

Syklusane mine har vert stabile på 30daga, så el bruka å være på dag 14-16 så d vil da si at d e 21-23 daga siden.
Trur ej kommet t å ringe kvinneklinikken på sykehuse for å høre om dei kan ta ei blodprøve av mej og da får ej raskt svar.

Ringte sykehuset i dag og da fekk ej beskjed om å ta vanlig test heime. Var den positiv var jo alt bare bra.
Om den var neg så fikk ej berre vente på TR. Om den ik dukka opp fekk ej ta kontakt på nytt.
Ska teste i mårga om ej e våken nokk.[;)]
Men om den e neg og alt d dær, kor lenge hadde dere da venta med å ta kontakt me sykehus/lege?
Ej e no 8daga IKM.

Kor sein var tr forrige mnd då? Du var vel litt seine då og om eg ikkje huske feil?[:)]
Kan jo tenkast at kanskje eggløsninga var seinere enn forventa og ergo er mensen seinere..
Men om testen fortsatt blir negativ ville eg berre ha venta. For om du hadde vore gravid ville den jo ha slått ut på test meinar eg.
Og om ho ikkje dukkar opp, så ville eg evt tatt ein ny test med ei vekes mellomrom for å sjå då.

Dumt når tr ikkje veit si besøkstid!!! Håpar ho snart dukkar opp sånn at du får starta med medisiner!

Sist var den berre nokken daga forsein.
No e ej på dag 12over IKM og testa neg.for nokken daga sida. Men no e ej mega ømm i puppane,så da e nokk TR på vei rekna ej med.
Så no gleda ej mej t TR besøk og pille start.[;)]

Back
Topp