Usikker og ubesluttsom...

Jannicke83

Forelsket i forumet
Er sååå usikker på navn til den lille jenta vår fremdeles, enda hun er 6 uker gammel! Mannen holder på å bli gal fordi jeg er så usikker og ubesluttsom.... Har egentlig bestemt oss for Emma, men jeg føler liksom ikke d er helt d jeg vil hun skal hete. D er liksom så vanlig. Men d er d som er litt vanskelig, for mannen er mest glad i veldig norske navn, mens jeg kunne tenke meg et mer uvanlig og mer moderne navn. Men d må samtidig passe sammen med Martine, som eldstejenta heter.... Hva synes dere forresten om filippa?? Høres d svensk ut? Hva heter nurkene deres? :-)
 
Uff, skal ikke være lett med navne valg alltid:( Jenten vår heter Bianca Estelle :) Bianca hadde jeg fra jeg var liten og Estelle er fra prinsesse victoria sin datter;) men er Bianca som blir mest brukt. Lykke til med navne valget:)
 
Fine navn begge to:-) det er litt sånn jeg mener...det kommer garantert ikke til å være flere på bhg eller i klassen som heter d samme som jenta di, men emma er så vanlig føler jeg. Kunne tenke meg et litt mer uvanlig navn...men vet liksom ikke hva. Kjipt å være så usikker, spesielt siden jeg postet brevet med navnevalget i dag..
 
Syns Emma er finere! Våres jenter heter Isabella og Viktoria :)
 
Navn på andre barnet er mye vanskeligere enn første,det merket vi også! Et navn jeg synes passer godt til Martine,er vår eldste datters navn, Milene!! Hun ønsket så gjerne at lillesøster skulle hete Martine, og hadde vi ikke hatt en nabo babyjente som fikk navnet Martine,så hadde vi kanskje valgt det! Milene er jo uvanlig,men samtidig ikke helt ukjent, er jo veldig likt malene! Lillesøster fikk navnet Linnea som vi også er veldig glad i:) lykke til!
 
Back
Topp