Mammatilprinsesså
Andre møte med forumet
Har ei liten jente på 4 måneder som i de tre siste dagene har begynt med noe nytt. Gjør henne nattaklar og gir henne mat og legger henne i 7 tiden. Hun sovner fint, men etter 1-1,5 time våkner hun skrikende. Og dette fortsetter. Hun gråter så og si ustoppelig i ett par timer, der vi prøver alt vi kommer på. Noen ganger stopper hun, men er som hun bare stopper for å samle krefter. Er skikkelig "jeg har vondt" grining. Klarer til slutt å roe henne ned i 11-12 tiden og hun sovner fint da, sover til 9-10 tiden dagen etterpå med mat ett par ganger iløpet av natten. Har ikke hatt noen endring i mitt kosthold, da jeg fullammer. Har lurt veldig på om det er noen tenner som er på vei fordi hun har veldig blaut avføring og hun er ekstra soglete for tiden, men hvorfor skulle hun da begynne å hylgrine på samme tidspunkt hver kveld... Kroppsspråket hennes er at hun spenner veldig ifra, sånn typisk hun pleier å gjøre når hun har luftsmerter så er inne på de tanker også. Synes det er så vanskelig når jeg ser at hun ikke har det godt, og jeg føler meg hjelpeløs :/