Usikker glede...Oppdatert

Lbo83

Forelsket i forumet
JEG ER GRAVID!!!! Og vi klarte det uten hjelp[:D][:D][:D]

Men...
Har hatt en følelse av at jeg burde ta en g-test før helgen...Hadde en liten blødning forrige uke og tenkte i mitt stille sinn at dette kanskje var en festeblødning. Og i helgen var jeg arrangør på noe og visste det ville bli drikke, så ville bare ta en test på fredag for å være sikker på at jeg ikke var gravid. Men det kom fort to klare sterker, ble så klart kjempe glad!! Hadde mensmurringer hele fredag, så følte at det ikke kom til å gå bra. Men kom ikke noe blødning. Tok en C.Blue test på lørdag for å være helt sikker, GRAVID 1-2 uker, lyste det mot oss!!!!! Lørdagen gikk bra, men på kvelden fikk jeg magesmarter igjen. Og nå på søndagsmorgenen hadde jeg så vondt på venstre side at jeg dro til legevakten. Hun kunne ikke hjelpe meg så mye,men tok HGC prøve og skal ta ny på tirsdag...Så er kjempe glad for at jeg er gravid, men er veldig sikker på at det ikke kommer til å gå denne gangen. Tror ikke miraklet vil holde seg der særlig lenge...
Men får krysse alt for at dette ikke er noe farlig, og jeg kan flytte inn i januar forumet snart
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusen takk for fine og beroligende tilbakemeldinger!! Dere er supre[:D][:D]
Var hos fastelegen i dag, for smertene på venstre side ville ikke gi seg...Tok en ultralyd, og det viste seg å være en ganske stor cyste på eggstokken. Så ble sykemeldt i 1 uke i første omgang. Skal ta ny blodprøve i morgen, så får jeg svar på sammenligningen av den og den jeg tok i går på torsdag og skal på ny UL neste uke. Hun så ingenting i livmoren, men det var egentlig alt for tidlig å se noe uansett...Så får vi håpe på god tilbakemelding på torsdag og at cysten forsvinner av seg selv fort!!![:)] Kjenner jeg ble litt roligere etter dette legebesøket[:D]

Gratulerer så masse.

Krysser fingrene for att alt går bra og att du snart kan bytte forum

Oi, så herlig at du er gravid[:)]

Håper virkelig, virkelig, virkelig at spiren klorer seg godt fast!! [:)]
Jeg krysser alt jeg kan for at dette går strålende, Lbo83

Gratulerer!
Krysser fingre og tær for at alt er i orden

Gratulerer så mye!! Menssmerter er bare et tegn på at det strekker og graver seg godt fast inni der. mange synes det er vondt. Men bare bra du dro til legen for å undersøke det. Ikke gøy å gå med bekymringer! Skjønner at du er redd for å glede deg for mye over dette, for du er redd for at det ikke skal gå rette veien. men du må prøve å tenke positivt og glede deg over dette. For det går nok bra skal du se! Det var nok meningen at dette skulle skje av seg selv! Lykke til!

Graulerer så mye. Så utrolig koselig[:D]

Det værste med å få en positiv test er alle BEKYMRINGENE!!!
Men et godt tegn er mensen murringer også kanskje litt stikkinger etterhvert. (jeg hadde mer mensen murringer i første svangerskap, men ikke så mye nå. Å det bekymret meg masse. Jeg ville ha mer murringer)
Men så blir man også redd for at man skal miste pga disse mensen murringene.
Også går det noen dager kanskje uker så blir plutselig disse symptomene borte. Å da er man plutselig redd for å miste pga at de er borte.
Også kommer de kanskje igjen. Også blir man glad for det litte gran, men så kommer bekymringene igjen. Å sånn fortsetter det og fortsetter det hele svangerskapet.

Det jeg skal fram til her, er at fremover kommer du til å kjenne mye rart i magen, å du kommer nok til å ha en del bekymringer. Det er det som er det negative med en positiv test.
Du får ha positive tanker om din spire som kommer i januar. Å når første trimester er ferdig så kommer du til å senke skuldrene litt. Men da kommer du til å bekymre deg for helt andre ting i svangerskapet.

Vet du har det litt opp og ned nå. Det er forsvars mekanismen i kroppen som ikke klarer å slippe jubelen helt løs. Man er så redd for å bli skuffet.
Men prøv å kos deg. Tenk at dere har klart det på egenhånd[:D] Dette er et mirakel!!!!

Klem

Gratulerer!!! Krysser alt som kan krysses for at dette går bra[:)][:)]

g skal ta ny på tirsdag...Så er kjempe glad for at jeg er gravid, men er veldig sikker på at det ikke kommer til å gå denne gangen. Tror ikke miraklet vil holde seg der særlig lenge...
Men får krysse alt for at

Gratulerer så mye!
Jeg fikk positiv test i går. Men jeg er kjempenervøs og klarer ikke glede meg helt over det som er skjedd ennå. Jeg har hatt masse kraftige magesmerter som kommer og går, men prøver å tenke på at det er normalt, og heller glede meg over at jeg er så utrolig heldig å være gravid.
I dag har jeg også hatt litt brunlig utflod, men jeg har også hørt at det ikke trenger å være noe å begymre seg over.

Prøv å tenk på noe annet og gjør noe koslig som setter tankene på noe annet. Jeg gjør det[:D]
Krysser fingrene for at alt er som det skal[:)]

Gratulerer så mye med et mirakel i magen[:)][:)][:)] Krysser alt for at den holder seg der inne i 8 mnd til[:)] Jeg hadde også masse menssmerter i starten av svangerskapet, så dette kan så absolutt gå bra[:)][:)][:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Oi, så herlig at du er gravid[:)]

Håper virkelig, virkelig, virkelig at spiren klorer seg godt fast!! [:)]
Jeg krysser alt jeg kan for at dette går strålende, Lbo83

så bra, gratulerer. håper virkelig den holder seg der i mange mnd til.
masse lykke til på testen tirsdag,

Gratulerer så mye, krysser fingrene for at alt er som det skal være[:D]

Gratulera så mye med en hjemmelaget spire[:D][:D]dette skal gå bra[:D][:D]

Så herlig at du er gravid med eit heimelaga mirakel[:D][:D][:D]

GRATULERA SÅ MASSE[:D]

Håpa denne magefølelsen din er feil og at du kan nyta eit langt og perfekt svangerskap[:)] Det er veldig vanlig med smerter i starten[;)]

Krysse fingra for at det her går dåkes veg![:)] så fantastisk med eit heimelaga mirakel i allefall, ingenting er bedre

Gratulerer!!!!!

Ang usikkerheten din så er det vel pga alle forsøkene dine og negative tester kanskje? Du tror ikke på det helt at det skal gå bra! Alle vondtene dine kan jo være veldig positive også, det er jo en spire inni der som lager seg plass for å bo i 9 mnd[;)] Jeg hadde også mange mensmurringer og det stakk på sidene.. Men fikk høre det var pga livmora som vokste...

ORIGINAL: [miss]

Krysse fingra for at det her går dåkes veg![:)] så fantastisk med eit heimelaga mirakel i allefall, ingenting er bedre

sign denne[:)]

Gratulerer med graviditeten snuppa endelig klaffet det

Tusen takk alle sammen!!! Håper virkelig jeg kan slippe jubelen litt mere løs i morgen[;)]

Back
Topp