Jente292jenter
Flørter med forumet
Velkommen til min litt utradisjonelle dagbok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja, da så! Men da kan jeg forstå usikkerheten hans også. Det må jo være fryktelig skummelt å skulle potensielt oppleve noe sånt igjen. For selv om du vet at du aldri hadde gitt fra deg ungen din, så trodde han vel det med hun andre og. Han er sikkert redd! Gi han tidTakk!! Mannen min hentet sønnen sin på sykehuset for 5.5 år siden da mor hadde skrevet over foreldre ansvaret til han fordi hun ikke ville ha barnet. Så ordentlig mann er jeg sikker på at han er. Jeg tror å håper han er I sjokk tilstand nå. Å at dette går over! Fikk en fin natta mld i går om at han håper jeg har det bra å at han gleder seg til å se meg i morgen. Det er vel positivt?
Ja, da så! Men da kan jeg forstå usikkerheten hans også. Det må jo være fryktelig skummelt å skulle potensielt oppleve noe sånt igjen. For selv om du vet at du aldri hadde gitt fra deg ungen din, så trodde han vel det med hun andre og. Han er sikkert redd! Gi han tid![]()
Hvordan har det gått idag?
Dette må da mannen din også skjønne? Om du allerede har traumer å mener d vil trigge med en abort, då burde det ikke være et alternativ engang! Jeg synes heller ikke at du skal se på dette som en egoistisk handling!
Dette er til syvende å sist ditt valg! Men forstår godt at du føler deg alene oppi hele situasjonen! Men jeg tenker uansett at du er et så sterkt menneske at du kommer deg gjennom dette kjempe fint!
Jeg forstår så veldig godt at du er redd for å miste mannen og at du skal ta feil avgjørelse! Men om du ikke ønsker abort, så er det vel ikke noe valg lenger? Og du som er mor vet jo hva du går til. Jeg kan bare snakke for meg selv, men må bare si at til tross for hvor glad jeg er i sambo så blekner det i forhold til barna mine! Jeg hadde ikke behøvd å tenke meg om en gang dersom jeg hadde måttet velge mellom barnet mitt eller mannen min... Det vet han og.
Som eksempel hadde min samboer et barn fra før da vi møttes og jeg sa tidlig at jeg ønsket egne barn (i flertall) så han måtte være med på det. Han var i grunnen fornøyd med sine to etter at vi fikk datteren vår, men jeg sa rett ut at jeg på ingen måte var ferdig med barn etter bare ett barn. Sa at jeg skulle ha ett til, med eller uten han. Høres vel skikkelig kaldt ut, men sånn har det vært for meg.
Om han ikke stiller opp for deg/dere så er det hans tap. Jeg er overbevist om at du hadde angret veldig mye mer på å ta bort barnet enn du hadde angret på å beholde det <3
Han har sagt hva han ønsker. Så gjør du det samme! Tenker ikke at du skal gå fra han fordi han ikke ønsket seg dette, det er bare en ærlig sak. Men si at du beholder barnet, og er der for han. Så får han ta sitt valg og han går avgjøre om han blir hos dere eller stikker av...![]()