Usikker etter ul..

gogutten

Forelsket i forumet
Er d flere som har vært usikker etter ul??

Først og fremst er j utrolig glad for å se at min lille krabat har d fint. En herlig, men litt sjenert kropp. Stolt.

Etter at alt var sjekket og funnet i orden fikk j høre kjønnet. J ble rørt og felte tårer. Noe så herlig. Å få kommet litt nærmere på en måte, til hvem dette er.. J er så heldig.

Nå litt etterpå føles d som om ikke d stemmer.. J har hatt en så sterk magefølelse på at d var motsatt. J kan love j er lykkelig uansett, men den følelsen at noe ikke stemmer slipper ikke helt.

D kan jo være j har overbevist meg selv om noe og at d tar litt tid å omvende seg selv igjen, men d føles rart.
Utrolig glad og kunne ikke ønske meg mer samtidig som j føler meg usikker..

Har noen andre følt d slik..?

Har hørt at mange som føler det sånn har fått bekreftet ved senere UL at magefølelsen stemte.

Men , blir jo umulig å si hva som er rett da :P

Her hos meg hadde jeg feeling på jente. Etter mye leting på OUL sa jordmor at skulle hun tippe, så ville hun tro at det var ei jente - men iom at det var såpass mye usikkerhet rundt det så klarer jeg ikke å 100% slå meg til ro med det - selv om jeg selv har følelse av at det er ei jente.

Men vi har uansett tenkt oss på 3D UL rundt uke 28. Det var vi på med storebror også og det var virkelig virkelig ikek tvil om at det lå en gutt inni der.
Så for min egen del så skal det bli godt å få en tredje bekreftelse på at det er ei jente som ligger inni der og er det en gutt, så regner jeg med at det vil synes ganske godt :P

Jeg hadde en sterk følelse på at det skjulte seg en gutt i magen min denne gangen óg, men på oul fikk vi vite det motsatte. Hun var til og med helt sikker! Etter at jeg i 1 uke hadde følt meg veldig usikker og ikke følte det stemte, så bestilte vi oss en privat ultralyd. Der fikk vi se en aktiv gutt :-) Ofte stemmer nok magefølelsen, selv om det er veldig individuelt.

Hmm, ja d er liksom litt rart - slår meg ikke til ro med at magefølelsen er feil..

J får ekstra oppfølging av flere grunner så j får en ny ul i uke 24. Mulig vi også bestiller 3D. Litt for å få d skikkelig bekrefte, litt fordi j ikke har vært på d før og kunne tenkt meg å se hvordan d ser ut (mange skryter av d) og fordi mannen ikke har fått være med på ul, og neste blir høyst sannsynlig også i en arbeidsperiode så han ikke får med seg den heller.

D er godt å vite at d er flere som har opplevd d samme. Gøy å høre at magefølelsen overgår ul og eksperter noen ganger og.
Men selvfølgelig d kan jo hende usikkerheten gir seg og..
D hjalp liksom ikke at hun første jordmoren sa "hei j er ny, har akkurat lært meg ul og du er førstemann ut.." heller. Hun andre som skulle dobbeltsjekke noen hodemål sjekket etter at j spurte og sa "ja her er ei lita frøken ja.." Hvorpå hun første sa nei, og da sa hun andre nei og og forklarte hvor pung og tiss var, men sa samtidig at navelsnoren lå i mellom beina.

De har jo sikkert rett, for d er jo de som kan d, men j klarer ikke helt å tro på d heller. Så d blir nok en ekstrasjekk;) Så kan j bli litt mer overbevist.

J er uansett overlyklig over at alt så bra ut! Var så engstelig for d. En frsk gutt i hvertfall om d er gutt;) Kan ikke ønske seg mer enn d:)

Takk for svar!!

Back
Topp