Usikker befruktning ved ivf?

Adele85

Blir kjent med forumet
Hei. Er det noen som har opplevd å få usikkert svar om egget er befruktet eller ikke, og må vente 1 dag til for å få sikkert svar?

Hmmmm, det har jeg ikke hørt om før... Har kun hatt 1 forsøk, men da var det ingen tvil om befruktning... Har du fått den beskjeden i dag? Og for flere egg eller kun 1?

Hmmmm, det har jeg ikke hørt om før... Har kun hatt 1 forsøk, men da var det ingen tvil om befruktning... Har du fått den beskjeden i dag? Og for flere egg eller kun 1?
3 egg ble tatt ut i går,de ringte kl 10 i dag og sa at 1 av de 3 var modne og befruktet. Men det var så veldig svakt tegn så de ville jeg skulle ringe tilbake I morgen kl 09. Hvis det har klart seg så skal det settes inn i morgen kl 10.45. Noe bekymret for å si det sånn.

Ok da skjønner jeg... Jeg fikk kun 2 egg ut sist, og 1 av disse ble befruktet.. Det var derfor superspennende å se om det delte seg ordentlig til innsettingsdagen, og det var kanskje denne delingen de tenkte på? :)

Høres ut som det deler seg sent. Det er jo befruktet! Krysser fingrene!

Jeg fikk det svaret på et par av mine egg. Jeg hadde jo 16 egg ut, men da de ringte første dagen, hadde de noen egg de ikke kunne si helt sikkert om var befruktet. Syntes også det virket rart. Håper du får positivt svar i morgen, med innsett :)

Håper du får gode nyheter i dag:)

Hei hei. Det ble gode nyheter og vi har akkurat vært på riksen til innsetting Bare håpe frøet vil feste seg nå da Spent og glade begge to her
Gratulerer som ruger!

Back
Topp