Ush, denne halsbrannen

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
er så irriterende ekkel!
Generelt mye plaget med halsbrann, forrige svangerskap fikk jeg et glass melk samtidig som jeg lå på fødestua, føltes som om alt ble pressa opp spiserøret :/
Kjenner nå at det begynner å bli skikkelig ille igjen, kanskje verre enn noen gang :(
Flere som er plaget med det?
Tips og råd mot hva som hjelper?
Har drukket en liter melk snart, men det hjelper ikke :(

Sist fikk jeg det da magen begynte å bli stor og pressa oppover. Nå kom det med en gang, men går foreløpig greit. Sist spiste jeg Novaluzid og Gaviscon som en helt. Love hearts hjelper også. Har hørt mandler kan hjelpe, men har ikke prøvd selv..

Sniker i fra Mai:)
Jeg var også kjempeplaget forrige svangerskap. Syns heller ikke det hjalp med melk, og fikk også høre at det ikke funker men gjør det værre! Skal visst være noe med fettet i melka. Fet mat generelt gjør det jo værre. Drikk masse vann!! Jeg syntes faktisk det hjalp littrgranne med ekstra tyggis, love hearts, isbiter og gaviscon;) Med regner med du har prøvd det meste;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg drikker på sitronvann :) Funker kjempebra ettersom sitron er egentlig basisk, lime er syre derfor bare sitron. Ellers drikker jeg Aloe Vera gel hver dag på morningen som også hjelper. Love hearts hjelper også. :) lykke til!

Men ekstra tyggegummi hjalp overaskende bra, tygget det hele tiden;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Iove hearts fungerte for meg forrige gang :)

Jeg har en del halsbetennelse når jeg drikker og spiser mye syrlig, ellers er jeg ikke plaget. Synd at jeg har cravings på appelsinjuice og klementiner :p

Back
Topp