USA er virkelig noe for seg selv. Vi mistet første flyet fra Orlando til Atlanra, kansellert. Fly med neste opp her, mistet videre fly til Amsterdam, våknet 0930 i dag og vi spiste frokost, gikk på butikken, ute fra butikken står B i handlevognen, eg ber han sette seg, han gjør det, så går vi videre men så reiser gan seg og så, som i slow motion bråstopper vognen, han står da helt fremme i vognen, går fremover og bang, hodet først i betongen! Så eg plukker han opp, første tanken er, han skriker, det går bra, ingen blod.. Så ser eg på han etter par sekunder, hyler som gal, og blodet renner.. Hva i alle dager gjør man da??? Fikk roet han ned, men han ble så fort blå bak såret at sambo fikk beskjed om å ringe 911, så på andre forsøket klarer de å forstå hva han faktisk sier, og skal sende ambulanse. Så tilfeldig kommer det en politibil som vi da får til å stoppe, så han hjelper oss, og forklarer det at vi står midt på en bygrense, og at det er et veldig ekkelt nabolag at å finne tre kvite der var det siste han hadde ventet... Så står vi der med en politibil med blålys på, så ruller det opp en brannbil med blålys og sirene ett par minutter etterpå, de var nærmere enn ambulansen, så de kom først. Så de fikk såvidt sett på han og vasket såret, ble mye gråting.. Så kommer da ambulansen med full blålys og sirene... Men en ting er sikkert, eg har faktisk ikkje følt meg så trygg og godt ivaretatt på ett norsk sykehus.. Aner ikkje hva regningen blir på, siden vi kom inn med ambulanse på et av landets beste barnesjukehus med traumemottak.. Men reisen fikk en ekkel omvei for å si det mildt..
No sitter vi på flyplassen, igjen, med en liten tass som er helt i hundre, løper rundt og koser seg, virker som han har litt vondt i hodet men ellers helt fint. Vi har fått ordnet alle papirer og alt er ok. Skal ta kontakt med fastlegen på mandag for å få ting registrert inn i systemet der og få en ekstra sjekk og så skal eg ringe sjukehuset og mase ang time til hudspesialist.
Så no gleder eg meg litt til å komme hjem, men går jo da glipp av dåp, og vil slite heftig på jobb mandag med jetlag... Men men..
måtte bare få skrevet dette ned noe sted
Hehehe..
Utenom komplikasjonene med jetlag, eksem, søvnmangel, sjukehusbesøk, forsinket og kansellert fly, så har denne ferien vært helt herlig!
gleder meg allerede til neste tur om ett års tid 
No sitter vi på flyplassen, igjen, med en liten tass som er helt i hundre, løper rundt og koser seg, virker som han har litt vondt i hodet men ellers helt fint. Vi har fått ordnet alle papirer og alt er ok. Skal ta kontakt med fastlegen på mandag for å få ting registrert inn i systemet der og få en ekstra sjekk og så skal eg ringe sjukehuset og mase ang time til hudspesialist.
Så no gleder eg meg litt til å komme hjem, men går jo da glipp av dåp, og vil slite heftig på jobb mandag med jetlag... Men men..
Utenom komplikasjonene med jetlag, eksem, søvnmangel, sjukehusbesøk, forsinket og kansellert fly, så har denne ferien vært helt herlig!