Urutinert!

Ikke er jeg ferdig handlet :P jeg mangler bilstol, stellematte, vippestol, vugge til stuen og noen baby håndklær :P  Har skaffet litt nye klær til prinsessa men det er vel det, det er ikke vasket :P  men jeg har funnet frem vognbagen og babyhusken så skal bare vaske trekket på disse tingene så er de ferdig men jeg føler jeg har god tid denne gangen :P 

Christine1989 skrev:
Så koselig:) Kanskje jeg også skal gjøre det i løpet av dagen. Er vel greit å ha den noenlunde klar etterhvert. Når har du termin Irismor?

har termin 22 april :D men er litt sånn person som må ha alt på plass og i orden.. :p og bare tanken på at min mann skal finne frem klær og ting jeg vil ha med meg får meg stresset nok :p

DK82 skrev:

Irismor skrev:

Henriettemamma09+12 skrev:
Eg har faktisk alt klart bortsett fra fødebaggen, kommer ikke til å pakke den før uka før sikkert.. Men er er såååå lei! Syns tida går så treigt!:(

Jeg pakket fødebag i dag! :) Er SÅ klar.. synes og tiden går altfor treigt...

Jeg mangler å pakke fødebag, organisere stellebordet og teste at det er god nok plass til bilsete med base i bilen....
har tenkt på den fødebagen i snart 2uker nå. Begynte pakke det en gang også pakket den ut igjen (måtte ha bagen til noe annet).
Er syyykt utålmodig, men når jeg pakker fødebagen på ordentlig så blir det så veldig virkelig at lillegutt kan komme snart (og vil helst han skal vente 2uker til) - så får meg liksom ikke til å gjøre det!
Ganske teit egentlig - ikke tenkt sånn med NOE av de andre forberedelsene!
Høres merkelig ut  - jeg vet :)

jeg har og gjort klart før, og så pakket ting vekk igjen. for ikke lenge siden pakket jeg tingene og la dem i babysengen... Fant ut at jeg ikke hadde en bag å pakke dem i.. hadde jo bare vært så typisk at babyen kommer og man ikke har noe å pakke ting i.. vil liksom ikke komme på kk med klær i plastposer og virke som den slauren :p
så da fant jeg bare ut at den føde bagen skal stå klar, heller lenge før..

Håper jo babyen blir i uken en god del flere uker.. hadde ikke vært kjempe gøy hvis den kommer 8uker for tidlig... uansett hvor utålmodig man er :)

Back
Topp