Urolige bein..

Badeand*

Forumet er livet
Så fort jeg sitter rolig/ligger i sofaen og slapper av, så begynner nesten beina mine å fly av seg selv....[X(]Noen fler som har merket noe til dette?

Mhm!! såå irriterende.. [&:]

at du mååå flytte på de? [;)]
jeg har det slik i hendene og føttene om natta. men klarer å holde det i sjakk med å ta magnesium tyggetabletter fra apoteket. sleit med å sove om natta, så det var en god oppdagelse å komme over magnesium. det overflødige skilles ut igjennom urinen, så jeg ser ingen grunn til å være betenkelig med å ta magnesium, selv om man er gravid. om det blir plagsomt, så ville jeg prøvd det! :)

ORIGINAL: jan2010

at du mååå flytte på de? [;)]
jeg har det slik i hendene og føttene om natta. men klarer å holde det i sjakk med å ta magnesium tyggetabletter fra apoteket. sleit med å sove om natta, så det var en god oppdagelse å komme over magnesium. det overflødige skilles ut igjennom urinen, så jeg ser ingen grunn til å være betenkelig med å ta magnesium, selv om man er gravid. om det blir plagsomt, så ville jeg prøvd det! :)

JA, jeg bare må opp og gå, ellers så blir jeg helt stressa![&:] Kanskje jeg skulle sjekket opp magnesium ja..

Back
Topp