urolige bein

evens mamma

Elsker forumet
noen som har et par gode tips mot urolige bein???
er blitt så plaga av d om natta[&:] får ikke sove skikkelig føler eg...
d er veldig ubehagelig og slitsomt...andre som er plaga med dette?

Kan desverre ikke hjelpe deg der, moren min er plaget med det samme, men jeg kan ikke huske her og nå hva det heter, men virker det gjør det iallefall.
Du kan jo høre innom en helsekostbutikk og høre om de har noe, tror hu kjøpte det der.

jeg har det også sånn for tiden. Får ikke kramper, men ilinger ut i bena som kiler og gjør at jeg skvetter våken... kan komme hele tiden nå, men bare når jeg ligger...

når jeg klager eller begynner å traske rundt uten mål og mening pleier sambo å fylle vann i badekaret. hjelper mot det meste. vonde  kynnere, urolige bein osv. hvis ikke du har badekar hopp i dusjen.

Ligger også med beina høyt, men det kommer jo likevel. Moren min sier det bare er tegn på at nå er fødselen nærmere i vente. Synes jo ikke akkurat det var noen trøst da for det kan jeg jo regne meg ut tilselv, hehe...

jeg også er urolig i beina, men jeg får no inderlig ikke håpe føselen min nærmer seg enda..

jeg er også urolig i bena.
fikk sambo til å massere leggene mine å det hjalp.[:)]

Holder på å bli gal av urolige legger[:-]Det eneste som hjelper for meg er tigerbalsam...selv om det er GRUSOM lukt.hehe[:'(]

Back
Topp